Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.11.2014, 00:55
julvis julvis ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 26.11.08
Sijainti: järvenpää
Viestit: 16
Perusasetus

Löytyisikö vinkkejä Navara/Kingcab D22 etupyöränlaakerien välyksiin. Omassa kohtalaisesti välystä kun keula ilmassa ja renkaasta heiluttaa. Onko normaalia että on välystä, tai kuinka paljon on ok? Ilmeisesti ei ole kiristettävät, eli minkälainen homma on vaihtaa laakerit?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.11.2014, 11:17
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja julvis Näytä viesti
Löytyisikö vinkkejä Navara/Kingcab D22 etupyöränlaakerien välyksiin. Omassa kohtalaisesti välystä kun keula ilmassa ja renkaasta heiluttaa. Onko normaalia että on välystä, tai kuinka paljon on ok? Ilmeisesti ei ole kiristettävät, eli minkälainen homma on vaihtaa laakerit?

Kirrattavathan siin on vielä, että kansi auki ja ruuvaa siit lukkorenkaan auki... Sit pääsee kiristään sitä mutteria tmv siit alta.

Itsellä omassa d21 korisessa kylläkin toisessa hiukan välyst ja ei katsuria haitannut. Mut kiristelen ku joudun laittaan muuta siin.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 21:55 (GMT +2).