![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Löytyisikö vinkkejä Navara/Kingcab D22 etupyöränlaakerien välyksiin. Omassa kohtalaisesti välystä kun keula ilmassa ja renkaasta heiluttaa. Onko normaalia että on välystä, tai kuinka paljon on ok? Ilmeisesti ei ole kiristettävät, eli minkälainen homma on vaihtaa laakerit?
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kirrattavathan siin on vielä, että kansi auki ja ruuvaa siit lukkorenkaan auki... Sit pääsee kiristään sitä mutteria tmv siit alta. Itsellä omassa d21 korisessa kylläkin toisessa hiukan välyst ja ei katsuria haitannut. Mut kiristelen ku joudun laittaan muuta siin. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Vika oli sittenkin uudessa säätimessä.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() uusi omistaja
Noniin nyt on sitten saatu luettua koko tämä topicci alusta loppuun ja paaaaljon on löytynyt hyödyllistä tietoa. Tuli tossa ostettua tuommoinen king cab vm -89 kakspuolikkaalla riiselillä ja siittä olisi sitten tarkoitus tehdä huoltoauto/vetoauto että saa noita kavereiden offiautoja kuskailtua ympäriinsä niin tosiaan meinasin hommata sitten tuommoiset BFG mudterrainit 31x10,5 gummit joten mimmoista vannekokoa (kokoja) tollasiin renkaisiin olisi hyvä laittaa? ja sitten toinen kyssäri elikkäs tuosta vetokoukusta elikkä tarkotus olisi tuo 3500kg koukku tuonne lyödä niin onko jotain rajotuksia noissa että saako olla irrotettava koukku/koko koukun teline? kun eipä itse viittisi semmoista kunnon kantotutkaa sinne perään asentaa
![]() ![]() Edit: kuvia voin tuosta härpäkkeestä ottaa vielä että te kokeneemmatkin konkarit näette että mistä liikkeelle lähdetään ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Kammiot halki
Eli TD25 jokaisessa kammiossa halkeamia. Jossain oli juttua että pienet halkeamat ei haittaisi mutta onko näin? Ettei vaan tippuis puoli kammioo männän päälle. Kellään tietoa mistä löytyy uusia suhteellisen edullisesti?
Halkeamat näkyy kuvassa, aukosta kohti reunoja ja sisäpuolella etenee ylöspäin.
__________________
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Joka kannessa (4) mitä olen käpistelly ne on ollu halki ja onnellisesti ajossakin
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Auto ollut nyt leimassa jo pari viikkoa ja ahkerassa ajossa
![]() Pienenä ongelmaan on vuoto jostain syöttöpumpun paikkeilta, eli pumppu on märkä ja välillä tipauttaa pienen tipan maahan. Onko näissä joitan tiettyjä kohtia mistä kannattaa vuotoa etsiä, ja millaisia tiivisteitä siellä on ? Motonet ei ainakaan listaa tiivisteitä tuohon pumppuun. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |