Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV
Jos sä nerdo kerran oot sellainen taloyhtiön Ulla taalasmaa eli aktiivi niin palkatkaa toi ex-inkkari sinne vartijaks  kaks kärpästä samalla iskulla.
|
Niin. Minähän toimin taloyhtiön puheenjohtajana ja olen lisäksi muuten suojelujohtaja.
Näin kävi muuten eilen illalla hieman kahdeksan jälkeen.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014...96168_uu.shtml
Aahhh.. Ihana nilkki. Viskoi ensin paskan fillarinsa meikäläisen pihaan. Lähdin perään huuteleen että mulkku tulee hakemaan heti paskansa mun pihalta helvettiin. Siinä se sitten otti samantien kirveen kainalosta esille ja lähti tulemaan kohti. Ei muuta kuin etäisyyttä kaveriin ja soitto poliiseille. Saman tien se juoksi kämppäänsä karkuun. Tuli vielä hetkeksi pihalle huutelemaan ennen kuin poliisit saapui. Ensin tuli yksi partio, toinen, kolmas, neljäs ja viideskin. Sen jälkeen kaverit piiritti kämpän. Osa alkoi pukea melko raskasta panssaria päälle. Oikein mellakkakilvet mukana ja kaikkea. Rynkyt oli kanssa kainalossa. Muut poliisit perääntyi ja neljä tuollaista raskaasti aseistettua ja panssaroitua poliisia sitten piiritti kämppää. Kyseessähän on rivitalon päädyssä oleva yksiö. Neljä muuta poliisia kävi kanssa laittamassa panssareita päälle. Ihan kaikkea en itse nähnyt, mutta naapuri puhui että ne oli ovesta räjäyttänyt lukot paskaksi kun kaverilla oli kuulemma useita lukkoja sisäpuolella. Sieltä ne sitten vei kaverin.
Mutta nyt kuulemma kaveri lähtee ja vauhdilla. Näin on luvattu ainakin. Meinasin silti että tänään käyn ostaan pesismailan itselleni, enkä liiku pihalla ilman sitä. Heti kun nilkki tulee näkyville ja jos vähääkään näyttää että kaivelee jotain esille niin pesismaila heilahtaa ennen sitä. Eiköhän nilkki ala tuosta oppimaan.
Vakuutusyhtiö myös eilen ilmoitti jo että menee ilkivaltavakuutuksen piikkiin. Katsotaan kuinka homma toimii POP vakuutuksessa. Lupasivat myös kuulemma vauhdittaa prosessia. Pitäisi nimittäin normaalisti odottaa poliisin virallista rikosilmoitusta. Se taas voi parikin viikkoa kuulemma kestää kun teki sähköisen rikosilmoituksen. Alustavasti riitti kun laitoin kopion tuosta rikosilmoituksen vahvistuksesta.
Lisäksi poliisit neuvoi ettei kannata pitää omaa autoa taloyhtiön parkkiksella niin kauan kuin nilkki on siellä. Vähän nihkee pysäköidä tuota peliä mihinkään kun se erottuu aika hyvin massasta. Ehkä mä ostan jonkun satasen paskan pariksi kuukaudeksi ja pysäköin sitä vieraspaikalle. Laitetaan hyndaikkeli vaikka seisontaan siksi aikaa.