Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 30.10.2014, 09:18
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Kuinka päästä eroon nilkistä?

Taloyhtiössä asustelee tälläinen isänmaan toivo. Päivääkään ei varmaan ole töitä tehnyt. Rikoksia kyllä senkin edestä. Nyt tämä nilkki on sitten aktivoitunut tuhoamaan taloyhtiön omaisuutta. Osa on nähnyt jopa, mutta suurinta osaa ei ole kukaan nähnyt tämän nilkin tehneen. Joka kerta olen nuo tuhot kuvannut ja laittanut isännöitsijälle. Tämä nilkkihän ei siitä pidä vaikka ei varmaan saa mitään niistä edes maksettavaksi. Vaikka saisi niin ei siltä kuitenkaan mitään korvauksia saa.

Tämä sama kaveri on sitten ottanut muutaman taloyhtiön asukkaan silmätikuksi. Minä, eräs taloyhtiön aktiivi asukas ja sen nilkin naapuri. Meitä kolmea se sitten piinailee. Me kaikki kun kuulemma kytätään 24/7 mitä se tekee. Tässä syksyllä se on aktivoitunut oikein urakalla. Näiden kahden muun piinatun autot se on tuhonnut. Puhkonut renkaat ja naarmuttanut auton. Nämä naapurit eivät pidä autoaan enää taloyhtiön parkkiksella vaan vievät vähän kauemmas. Joten nyt se mulkku sitten iskee meikäläisen autoon. Viikko sitten pölli takakilven autosta. Sain sen tänään takaisin aamulla. Oli yritetty tunkea meikäläisen postilaatikkoon se. Lisäksi oli sitten rikkonut autosta kaikki valot + naarmuttanut ympäriinsä tuota autoa.

Koska nilkillä ei ole mitään omaisuutta niin näitä on vähän nihkeä kompensoida takaisin. Joten onko vinkkejä miten tehdä nilkin elämästä yhtä helvettiä jäämättä itse kuitenkaan kiinni siitä millään tavalla? Eikä mielellään itse viitsi rikkoa mitään ikkunoita sen kämpästä, koska kustannukset tulee erittäin todennäköisesti taloyhtiön maksettavaksi. Mutta jotain muuta mukavaa voisi yrittää, mistä kustannukset ei tule taloyhtiölle maksettavaksi.

Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Offailemaan 20v päästä Nerd-O Chit-Chat 26 11.08.2005 17:44
Miten eroon puhelinmyyjästä? Santeri Jokes 11 27.01.2005 09:19
Kuinka päästä autoon sisään? Nerd-O Chit-Chat 20 23.11.2004 12:46
Korotusajatelma omasta päästä. Gemari Tekniikka & Jutustelu 14 28.07.2004 08:56
Eroon maamme surkimuksista! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 16:01

Sivu luotu: 18:01 (GMT +2).