![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tuommonen hehkujen testaus ei kerro hehkusta kyllä paljo mittää... Monesti hehku vanhetessaan alkaa kuumeta juuresta niin käynnistys menee vaikeeksi. Onko pumpun luona kirkasta letkua? Niistä näkis kätevästi liikkuuko ilmaa huonon tartin jälkeen.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() Viimeksi muokannut smgt : 30.10.2014 01:18 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nii. Pitkä startti ei välttämättä kerro ilmasta.
Eli bertassa on kaksi kelainen hehkurele joista toinen puoli hehkuttaa automaattisesti startin yhteydessä ohi sen suolasirottimen. Ja vaikka jättäisi kokonaan hehkuttamatta niin laite tekee sen itse ja kajahtaa käyntiin jos vain akuissa on pänniä.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ongelma näyttäisi selviävän, otin hehkut irti ja siitä jo heti näki että ainoastaan yksi hehku toiminut
![]() Kolmessa muussa paksu tervaöljypikiseos päällä joten eivät liene olleet toimivassa kunnossa pitkään aikaan.. Akkutesti vahvisti asian, ainoastaan yksi hehku toimi. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nimimerkki -smgt- lyttäsi tuon testitavan, mutta sillä minä olen noita hehkuja paikallaan ollessa "mittaillut", jos/kun ei ole ollut jämerämpää virtamittaria, toki bj:n hehkut on tullut mitattua Fluken 10 Amppeerin alueella.... Toki varmin tapa on nypätä hehkut irti, ja testata akkusähköllä kaikki kerralla, näkeepähän suoraan, että kaikki lämpenee nimenomaan keskeltä ja kärjestä, ja yhtä nopeasti/kuumaksi. p.s Osa tarvikehehkuista on luokatonta paskaa; minun entisesen bj-42:een vaihdettiin tarvikehehkut, olivat semmoisessa sinisellä ja punaisella painetusssa paketissa, merkkiä en muista. mutta kestivät kesästä syksyyn. sitten laitettiin alkuperäiset marmoritiskiltä, kertainvestointi oli huomattavasti suurempi, mutta ovat toimineet odotetusti jo n.10 vuotta. Itse en ole ostanut uusia hehkuja, kun/jos jostain on aina löytänyt edullisesti vanhoja... |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mitäs luokkaa alkuperäiset tojo-hehkut on hinnaltaan, uskaltaako mennä edes tiskiltä kysymään? Pitää myös ottaa tuo hehkurele tutkittavasti, ihme surinaa/ääniä päästeli nyt viimeisellä käynnistyksellä. Taidan laittaa siihen ihan nappiohjauksen. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Hatara muistikuva on että 85 egee per kipale orkkiksena eli tarvikkeena densot jos löydät niin jees.
Älä muuta sitä systeemiä jos se kerran muuten pelaa ellet saa siitä varmasti parempaa kuin orkkis systeemi on. Pelkkä nappiohjaus releelle ei muuta mitään. Jos taas se rele on sökö niin asia on eri.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
täällä samanmoisia kokemuksia juurikin noista, olivatkos joku ntk, tulpista, tyyliin jokatoisella kylmästartilla putosi yksi hehku pelistä pois, tätä ennen kesti edelliset ties kuinka kauan ja tämän jälkeen jopa lucasin kynttilät ovat moitteetta toimineet. mutisematta kyllä antoivat motenetista aina uudet tilalle mutta kolmatta sarjaa hakiessa en enää kelpuuttanut samoja... EDIT: olivat pienellä googletuksella HKT merkkiset https://www.google.fi/search?q=hkt+g....0.v6UgODEgt6M |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Paremmin kuitenkin lähtee kuin kolmella toimivalla hehkulla,saati että kahdella
__________________
Liian monta ikuisuusprojektia... |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Mitäs muuten tuo 14v tarkoittaa hehkun kuppeessa, eikai se käyttöjännitettä tarkoita, kun autohan on 24v
![]() Viimeinenkin hehkutulppa kyrvähti muuten.. Nyt ei sitten ajeta metriäkään ennenkuin uudet löytyy ![]() Tämä on muuten vasta toinen ajokki tontilla missä on "aidoilla" hehkuilla diisseli. Kaivurin Isuzusta löytyy kanssa. Traktoreissa ja museopuimureissa on liekkihehkut, eli ns. Thermostart. Lopussa ei mitään. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Huono käynnistyvyys gr patrollissa ja muita pikkuvikoja. | ärjyy70 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 01.05.2013 06:41 |
Myydään Huono Peräkärry. | Bj Andy | O/M/V Muut | 7 | 10.04.2011 13:47 |
Hj 61 käynnistyvyys | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 03.04.2011 12:17 |
Patrollin huono käynnistyvyys | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 14.07.2005 19:09 | |
v***n huono | mdzz | Jokes | 11 | 10.09.2003 08:04 |