Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 30.11.2004, 19:00
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

>> Minkä takia ei laittais koko akselia?

J8:ssa on pienempi perävälitys ja tasauspyörästö, ja raidetanko pinjonin alla. J4:ssä raidetangoa voi tanssittaa pinjonin yläpuolelle jossa se on mahdollisista eri asennoistaan ehkä parhaassa.

Myös köyhäilymielessä se kannattaa sikäli kun voi säilyttää vanhat vanteet, ja etu- ja taka-akselilla ei ole eri offsettia vanteissa.

Toisaalta jos hankkisi kummankin akselin, ja uudet vanteet, olisi asia tietysti ihan eri.



Edited by - JF on 30/11/2004 19:03:23
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ 60 Etuakseli Tekniikka & Jutustelu 14 30.06.2013 09:55
o: etuakseli 80 hdj mixut O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 21.08.2007 14:32
O: SJ 413 etuakseli Zuikka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 17.05.2007 17:56
M: bj etuakseli mikkot O/M/V Muut 0 08.09.2005 18:50
etuakseli tare Tekniikka & Jutustelu 0 09.09.2003 14:55


Sivu luotu: 09:05 (GMT +2).