![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
>> Minkä takia ei laittais koko akselia? J8:ssa on pienempi perävälitys ja tasauspyörästö, ja raidetanko pinjonin alla. J4:ssä raidetangoa voi tanssittaa pinjonin yläpuolelle jossa se on mahdollisista eri asennoistaan ehkä parhaassa. Myös köyhäilymielessä se kannattaa sikäli kun voi säilyttää vanhat vanteet, ja etu- ja taka-akselilla ei ole eri offsettia vanteissa. Toisaalta jos hankkisi kummankin akselin, ja uudet vanteet, olisi asia tietysti ihan eri. Edited by - JF on 30/11/2004 19:03:23
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ 60 Etuakseli | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 30.06.2013 09:55 | |
| o: etuakseli 80 hdj | mixut | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.08.2007 14:32 |
| O: SJ 413 etuakseli | Zuikka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 17.05.2007 17:56 |
| M: bj etuakseli | mikkot | O/M/V Muut | 0 | 08.09.2005 18:50 |
| etuakseli | tare | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.09.2003 14:55 |