![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]() huomenna jos tilais penkit ja kunhan ne saa paikoilleen niin menee kyllä jo ettimiseksi että onko vielä jotain tehtävää ennen katsastusta ![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
löyty reikä.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Multahan on ihan livahtanu ohi että sulla on tässä suskassa kunnon moottori! Positiivinen yllätys että osa kehtaa päivittää tekniikan parempaan suuntaan
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() väliprojekti ![]()
|
|||
|
|||
![]()
olin jo unohtanut että minähän tosiaan ostin fk.n penkit ja laittelin ne paikoilleen.. aluksi tuntui helvetin pieniltä penkit mutta kun maastoon meni heilumaan niin onhan mukava istua ku ei hölsky ympäri koppia.
![]() sitte olen säätänyt syöttöjä alemmas ettei pöllyytä savua.. ahdot laskettu 0.4bariin.
|
|||
|
|||
![]()
Tuo porakones on kyllä mahtava ratkaisu. Taitaa joutua kaivelemaan omia romuja josko kopiois itellekki.
Autokin on kyllä viiden tähden arvoinen.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
rungon/korin ehjäystä mimmoset pohjamyrkyt? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 10.02.2008 16:17 | |
brittiläisen maastoauton ehjäystä (pari kuvaa) | velikani | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.05.2007 16:09 |