Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.10.2014, 18:50
SeppoHovi SeppoHovi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 30.09.11
Sijainti: Jokela
Viestit: 378
Perusasetus

Kärrynnavat on jotain 20€ kipale biltemassa ja niitä 4x100 renkaita on joka nurkassa. Ne liikkuu kivasti vaikka lumellakin. Semmoset ite laittaisin ja laitoinki korigrilliin.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.10.2014, 19:55
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SeppoHovi Näytä viesti
Kärrynnavat on jotain 20€ kipale biltemassa ja niitä 4x100 renkaita on joka nurkassa. Ne liikkuu kivasti vaikka lumellakin. Semmoset ite laittaisin ja laitoinki korigrilliin.
Noita kärrynnapoja itse asiassa kattelinkin myös, toimis tosiaan paremmin tuossa pihamaalla. Noissa nokkapyörissä olis se hyvä puoli että vois liikuttaa
vaikka sivuttainkin helposti tarvittaessa. Näyttäs olevan biltemassa 24,90€ isommalla pyörällä + 6,49€ se holkki/teline.
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.10.2014, 16:03
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Tekniikkapaketin teline sai pyörät alleen, muistin että tallista löytyy moottorikelkan siirtoon tarkotettuja rulla-alustoja niin semmoset
pulttasin paremman puutteessa alle Hyvin toimii.

Koneen purku alkaa olla selvä, tuon enempää en tuota pure, laatikotkin on irti samoten kytkinkoppa. Tuo kytkinkoppa olikin mielenkiintoinen,
jotta sen saa irti pitää irrottaa laatikot, kytkimen kaikki osat ja vauhtipyörä Sitten vasta pääsee kopan pultteihin käsiksi mitkä löytyy vauhtipyörän takaa...
Varmaan mielenkiintoinen laittaa kytkimen hilut takas paikoilleen...

Click image for larger version

Name:	WP_20141017_15_31_41_Pro.jpg
Views:	419
Size:	76,9 Kt
ID:	53471Click image for larger version

Name:	WP_20141017_15_31_47_Pro.jpg
Views:	417
Size:	60,7 Kt
ID:	53472Click image for larger version

Name:	WP_20141017_15_31_54_Pro.jpg
Views:	383
Size:	67,3 Kt
ID:	53473Click image for larger version

Name:	WP_20141017_15_32_01_Pro.jpg
Views:	377
Size:	64,4 Kt
ID:	53474Click image for larger version

Name:	WP_20141017_15_32_06_Pro.jpg
Views:	370
Size:	64,5 Kt
ID:	53475

Siinä sitä olis nyt iso läjä putsattavaa, läpikäytävää ja maalattavaa. Ei lopu ihan heti puuhastelu kesken
Tiivistesatsit moottorille ja laatikoille, öljysuodatin ja sen osia, kumityynyt uudet, jne. tilattu, kohta pääsee kasailemaan takas nippuun.

Jakopään ketjulla ei näytä olevan kiristintä lainkaan, ohjeen mukaan tuo ei ole vielä läheskään liian kulunut eli jääkööt tuokin vaihtamatta.

Click image for larger version

Name:	WP_20141016_15_41_29_Pro.jpg
Views:	388
Size:	67,5 Kt
ID:	53476

Kytkimen rojutkin näyttää hyviltä, vaihdetaan nyt kuitenkin ainakin levy niin jää varalevy luistattelua silmällä pitäen

Click image for larger version

Name:	WP_20141017_15_32_15_Pro.jpg
Views:	385
Size:	61,7 Kt
ID:	53477
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.10.2014, 17:31
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mparty Näytä viesti
Kytkimen rojutkin näyttää hyviltä, vaihdetaan nyt kuitenkin ainakin levy niin jää varalevy luistattelua silmällä pitäen
]
Tai ostat/teet tälläisen ja laitat mehuvetoisen laatikon tilalle

http://www.transmissionadapters.com/...0to%20Chev.htm
__________________
www.classicjeepparts.com
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.10.2014, 17:49
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeper Näytä viesti
Tai ostat/teet tälläisen ja laitat mehuvetoisen laatikon tilalle

http://www.transmissionadapters.com/...0to%20Chev.htm
Ei huono vaihtoehto sitten jos tuo lättäpää jää käyttöön, katotaan nyt miten kone pelaa ja millanen on käytössä
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.10.2014, 21:48
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Puuilossa oli ainaki ennen sellasia kottikärryn rattaita, joissa kiinnike ja pyörivät täysin 360 astetta. Oli mulla sellasen moottorikelkan säilytys telineen alla niin sai kelkkaa liikuteltua helposti.

ps. Hommaa parempi kamera.
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 19.10.2014, 08:44
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti
Puuilossa oli ainaki ennen sellasia kottikärryn rattaita, joissa kiinnike ja pyörivät täysin 360 astetta. Oli mulla sellasen moottorikelkan säilytys telineen alla niin sai kelkkaa liikuteltua helposti.

ps. Hommaa parempi kamera.
Pittääpä Puuilossakin käydä katteleen mitä sieltä löytyy. Osa kuvista otettu kännykameralla joka ollu taskussa eli linssi huurussa ja viimoset kuvat
otettu vähän niinku vastavaloon tallissa

Pitäs jaksaa tuo järkkäri aina raahata talliin niin sais parempia kuvia joista olis itellekkin myöhemmin enemmän hyötyä jos tarttee jotakin tarkistaa
mutta ei sitä vaan aina jaksa sinne viiä
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 20.10.2014, 20:37
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.336
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mparty Näytä viesti
Tuo kytkinkoppa olikin mielenkiintoinen, jotta sen saa irti pitää irrottaa laatikot, kytkimen kaikki osat ja vauhtipyörä Sitten vasta pääsee kopan pultteihin käsiksi mitkä löytyy vauhtipyörän takaa...
Varmaan mielenkiintoinen laittaa kytkimen hilut takas paikoilleen...
Noinhan ne osat menee esim kuorma-autoissa, tai vaikka valmetissa.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 21.10.2014, 20:48
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Tässä katellu noita PTO hintoja tuohon dana 18:seen ja näyttäs kohtuu halvoilta jenkkilässä, oiskohan järkeä laittaa tähän
takavinssiksi mekaaninen? Ainoa mikä tuossa epäilyttää on se ettei ittiä vinssatessa taaksepäin pysty auttamaan renkailla...
Tosin enimmäkseen kait tuolla Jeepinkin takavinssillä on tullu muita auteltua kuin ittiä.
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 22.10.2014, 14:01
Jeep-Antti:n Avatar
Jeep-Antti Jeep-Antti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.06
Sijainti: Anjala, .
Viestit: 311
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mparty Näytä viesti
Tässä katellu noita PTO hintoja tuohon dana 18:seen ja näyttäs kohtuu halvoilta jenkkilässä, oiskohan järkeä laittaa tähän
takavinssiksi mekaaninen? Ainoa mikä tuossa epäilyttää on se ettei ittiä vinssatessa taaksepäin pysty auttamaan renkailla...
Tosin enimmäkseen kait tuolla Jeepinkin takavinssillä on tullu muita auteltua kuin ittiä.
Mulla on automaatin jatkeena T18 ja PTO-käytössä CJ:ssä takavinssille, joka on Toyotan läpimenevällä akselilla varustettu mekaaninen. Tuolla sain just valittua pyörimissuunnan samaksi. Haittapuoli on ettei voi hyödyntää vaihteiden tuomaa vinhempaa kelausnopeutta. Katumusvinssissä rauhallisuus on kyllä ihan hyvä ja automaatilla saa ainakin tarpeeksi hitaaksi.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 22.10.2014, 16:19
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeep-Antti Näytä viesti
Mulla on automaatin jatkeena T18 ja PTO-käytössä CJ:ssä takavinssille, joka on Toyotan läpimenevällä akselilla varustettu mekaaninen. Tuolla sain just valittua pyörimissuunnan samaksi. Haittapuoli on ettei voi hyödyntää vaihteiden tuomaa vinhempaa kelausnopeutta. Katumusvinssissä rauhallisuus on kyllä ihan hyvä ja automaatilla saa ainakin tarpeeksi hitaaksi.
Mjoo, tätä pitänee harkita kummin tekee mutta näillä näkymin pitänee siis hommata tuo PTO ja jossain vaiheessa joku mekaaninen takavinssiks.
Kattoo sitten asennusvaiheessa kummin päin tuon laittaa vetämään
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty 1961 Willys Jeep FC-170 Jeeper O/M/V Ajoneuvot 2 07.09.2014 09:55
1961 Willys FC-170 Jeeper Maasturiprojektit 25 24.01.2014 15:05
Myyty Renkaat Goodyear WRANGLER DuraTrack 285/75 16", eli 32" X 11,5" X 16 Bajarider O/M/V Renkaat ja vanteet 5 13.01.2013 23:16
Ostettu Willys L134 "Go Devil" moottori Jeeper O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 24.01.2012 15:52
Willys CJ-5 -57 "Renegade" Projekti Jeep-Antti Maasturiprojektit 8 29.10.2009 12:40


Sivu luotu: 21:43 (GMT +2).