Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.10.2014, 21:53
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Aijaha.


Joo,sehän ei haittaa jos nestemoottorin kierrokset muuttuu pumpun kierrosten mukana,oikeestaan parempi vaan. Eli säätää sen silleen et hiekoitus tapahtuu aina tietyllä vaihteella,jos kurveihin nostelee kaasua ni hiekoitin hidastaa kans, niinhän sen just pitääki toimia. Noissa isoissa uusissa rattoreissa on kaiken maailman hytrauli lähtöjä et vissiin vetää paskatki pöntöstä mut täs Kubota B7100D ei oo niin hienoja dikitaaleja ja mitä niitä nyt on. Täytyy hommata semmonen venttiili jos sillä kerta toimii,moottorin kuormaa keventääkseni ehkä tiuhennan välitystä jonni verran mut jos ei riitä ni mulikka väliin,ja ihan hammaspyörä moottori on kyseessä.

__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.10.2014, 22:08
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

No jos sitä kerta pitää voida säätää niin laita se vena niin että sitä voi säätää kopista. Nii ei oo vaihteella eikä kierroksilla niin väliä. Ja se välityksen tihentäminen on ihan jees koska hammaspyörä moottori tykkää kierroksista.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.10.2014, 22:47
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
No jos sitä kerta pitää voida säätää niin laita se vena niin että sitä voi säätää kopista. Nii ei oo vaihteella eikä kierroksilla niin väliä. Ja se välityksen tihentäminen on ihan jees koska hammaspyörä moottori tykkää kierroksista.
Mistä kopista? akseliväli on muistaakseni jotain tosi lyhyt joten olis kopin kanssa korkeempi ku pitkä joten ei ajo-omituisuutta paranna vaikka se talvella kiva oiski. Ne kato tod. konemiesten rattorit on ilman koppia. No,nyt on uus ongelma,nestemoottoriin pitäs uusia stefa ja se on kokoa 27x13,5x7 ja ei,ei oo standardi eikä löydy Tiivistekeskuksesta eikä koivuselta eikä mistään!! Moottorin valmistaja on KYB ja sille ei oikeen oo maahantuojaa edes,vittu että osaa yksinkertanen homma kivestää!! Jollain jos on ehjää nestemoottoria kaupan ni vois kiinnostaa.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.10.2014, 06:23
Mikael73 Mikael73 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.01.13
Sijainti: Kalajoki
Viestit: 408
Perusasetus

On tuotu maahan Kubotan osia ja KYBin pumppuihin osia,
saattaisi hyvällä onnella löytyä.Oisko kuvaa tuosta moottorista?
Laitappa vaikka yyveetä
__________________
http://www.cfline.fi/
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.10.2014, 23:21
Uazmies:n Avatar
Uazmies Uazmies ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.05
Sijainti: suami
Viestit: 716
Perusasetus

Tiivisteen...


...saat tuolta


www.top-osa-fi
__________________
If idiots could fly, internet would be an airport.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 22:28 (GMT +2).