![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#31
|
|||
|
|||
![]() iskarin vaihto onnistui perjantaina
Joo iskarit vaihdettiin ja korkeutta tuli hieman lisää, vanhat jouset passas, nuo koroke lätkät jäi laittamatta. Jos takajouset vaihtaa niin sitte näkee tarviiko korottaa lisää etupäätä. Runvan-vinssiki olis odottamassa asennusta tallin nurkassa. Oot saanu siististi vinssin asennettua piiloon. Passasko suoraan rungossa oleviin reikiin vai pitikö tehä uudet reiät tai joku peti ratkasu?
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 | |
M/V: Pajero -98 | L-200 | O/M/V Muut | 5 | 25.10.2005 18:19 |
M: Pajero vm. -87 | amis | O/M/V Muut | 0 | 02.06.2005 17:21 |
V: Pajero vm. -90 | amis | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.06.2005 17:10 |