![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Etupään jouset sopii molempiin etutolppiin. Sitä en tiedä onko molemmissa tolppa malleissa saman korkuinen jousi. Etupäähän löytyy kahden mallisia iskari tolppia, toisessa on 27mm lautanen ylempänä eli korottaa 27mm vanhalla jousella jos vanha tolppa on matalampaa mallia. http://www.camskill.co.uk/m32b0s3234...YABA_-_334405_ Taakse hain romikselta jouset, oisko ollu toytota carinan etujouset. Jousi irti ja romikselta 5cm korkeammat samalla halkaisijalla mukaan ei maksa paljoa. Takapään jouset korotti mulla ainakin 6cm joten eteen piti sitten laittaa viellä iskarin yläpäähän muoviset korokerenkaat. Mulla on tallissa yhdet sopivat takapään korotus jouset jos kiinnostaa. Sattuuko Jari sulla olemaan 2litranen versio pininistä??
__________________
///////////////////////////////////////////////////////////////// //-Oikaistaan tuosta, kyllä tuonne puronvarteen pääsee-// //--------Mehän ei onkimaan kävelyllä mennä-----------// ///////////////////////////////////////////////////////////////// Viimeksi muokannut PIRSSI : 09.10.2014 20:37 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tuossa ny kuva viellä vinssistä ja pohjapanssarista
__________________
///////////////////////////////////////////////////////////////// //-Oikaistaan tuosta, kyllä tuonne puronvarteen pääsee-// //--------Mehän ei onkimaan kävelyllä mennä-----------// ///////////////////////////////////////////////////////////////// |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Eikö tuo pidemminkin Ns. "skid plate" kuin varsinainen pohjapanssari. Muistui tämä ketju mieleen kun tänään tuli vastaan moinen tummansininen ja "hivenen" elämää (metsää?) nähnyt...
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä skid plate nimeksi kelpaa kuulostaa hienommalta. Tuonne jakolaatikon taakse menee tuo suoja. 2m pitkä levy sinne on ruuvattu alle. Muoviahan se on mutta eipä tuolla kivikossa revitellä muutenkaan.
__________________
///////////////////////////////////////////////////////////////// //-Oikaistaan tuosta, kyllä tuonne puronvarteen pääsee-// //--------Mehän ei onkimaan kävelyllä mennä-----------// ///////////////////////////////////////////////////////////////// |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä skid plate nimeksi kelpaa kuulostaa hienommalta. Tuonne jakolaatikon taakse menee tuo suoja. 2m pitkä levy sinne on ruuvattu alle. Muoviahan se on mutta eipä tuolla kivikossa revitellä muutenkaan.
__________________
///////////////////////////////////////////////////////////////// //-Oikaistaan tuosta, kyllä tuonne puronvarteen pääsee-// //--------Mehän ei onkimaan kävelyllä mennä-----------// ///////////////////////////////////////////////////////////////// |
#6
|
|||
|
|||
![]() iskarin vaihto onnistui perjantaina
Joo iskarit vaihdettiin ja korkeutta tuli hieman lisää, vanhat jouset passas, nuo koroke lätkät jäi laittamatta. Jos takajouset vaihtaa niin sitte näkee tarviiko korottaa lisää etupäätä. Runvan-vinssiki olis odottamassa asennusta tallin nurkassa. Oot saanu siististi vinssin asennettua piiloon. Passasko suoraan rungossa oleviin reikiin vai pitikö tehä uudet reiät tai joku peti ratkasu?
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Pelti sieltä muovipuskurin takaa poikki siitten hitsasin petin sinne runkoon kiinni. 4500lbs vinssi mahtuu kohtuuella puskurin sisään.
Ei etupäätä tarvi korottaa lisää jos sopivat takajouset löytää.
__________________
///////////////////////////////////////////////////////////////// //-Oikaistaan tuosta, kyllä tuonne puronvarteen pääsee-// //--------Mehän ei onkimaan kävelyllä mennä-----------// ///////////////////////////////////////////////////////////////// |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Kirjoitanpa tämän tännekkin, jos jollakin olisi valmis vastaus, missä vika, että yli 20 km.n ajon jälkeen alkaa pikkuhiljaa veto loppua, siis kun koitat kiihdyttää ensin vaikka 80-100 niin kaasua painaessa hyytyy ja moottorin merkkivalo syttyy. Ja kun löysäät kaasua hieman niin valo sammuu ja oikein sievästi ja hitaasti kiihdyttämällä voi onnistua nopeutta nostaa. Mutta vika pahenee pikkuhiljaa ja vauhtia joutuu pudottamaan ja 50 km.n ajon jälkeen nopeutta ei saa nostettua enään kuin 50kmh. Vikaan auttoi hieman kun auto seisoi pari minuuttia, nopeus nousi mutta vika säilyi ja pikkuhiljaa taas alkoi pahenemaan. Ei varmaan haittaisi vaikka vaihtaisi polttoainesuodattimen... missä ja millainen se tuossa mallissa on? Täytyy lähtä vaihtamaan. Tänään taas 150km.n ajo edessä... saa nähdä miten onnistuu. Eniten pelottaa se katalysaattorin hajoaminen, kuinkahan todellinen uhkakuva se on? Niin ja jäi sanomatta että kun vika alkaa pahenemaan niin alkaa polttoaineen kulutuskin nousemaan mittarin mukaan. Kone on siis 1.8l. bensa GDI. Käyttääkö kukaan 95-bensaa vai onko 98 ainut mahdollisuus?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 | |
M/V: Pajero -98 | L-200 | O/M/V Muut | 5 | 25.10.2005 18:19 |
M: Pajero vm. -87 | amis | O/M/V Muut | 0 | 02.06.2005 17:21 |
V: Pajero vm. -90 | amis | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.06.2005 17:10 |