Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 30.09.2014, 17:57
TOPPAHOUSU:n Avatar
TOPPAHOUSU TOPPAHOUSU ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.10.07
Sijainti: Finland.
Viestit: 550
Angry

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Jep. Todistaja joutuu puhumaan totta rangaistuksen uhalla. Kerran olen ko.hommaan joutunu ja ihan vittumainen pesti.

Kannattaa ajatella tuota hommaa ihan oman perseen kautta niin alkaa homma valkenemaan. Eli jos syytetään että ajoit ylinopeutta eikä ole faktaa eli tutkalappuja tms.niin aika vahvoilla olet. Eikä tarvi olla kuin semmonen tilanne että joku randomi kyylä väittää sinun ajaneen ainakin sataaviittäkymppiä 80 rajoituksella ja tiiät ite varmasti että ajoit vaikka n.satasta niin mikä pakko ja ennenkaikkea miksi pitäisi myöntää mitään. Ja mitä edes myönnät kun mittarivirheet on mitä on.
Ei ainakaan muutama vuosi sitten tämä toiminut...
Vaimo ajoi siviilipoliisiautosta ohi ja sai sakot vaikkei poliisilla ollut mitään todisteita näyttää ja poliisi oli yksin.... Poliisi vielä väitti oikeudessa pysähtyneensä mittaamaan nopeuden vaikka ajoi kokoajan takapuskurissa kiinni ennen, kuin pysäytti... oikeudessa todettiin, että virkamiehen sana painaa enemmän, kuin tavallisen ihmisen ja vaimo sai kunnon sakot...
Tämän "Oikeuden" päätöksen ja Poliisin valehtelun takia meni meidän perheen usko siihen, että oikeus voittaa...
__________________
Ei mennyt kuin Strömsössä...
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
Ostettu HALPA, eli lähes ilmainen auto kuningaskulkuri O/M/V Ajoneuvot 6 07.12.2012 12:46
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
pajeron kardaani ihmetyttää... Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 26.08.2009 17:55


Sivu luotu: 13:06 (GMT +2).