![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Miksi shimmata kitkaperää kireemmäksi ja sitten laittaa LS-öljyt sisään ( lisäaineistus joka parantaa levyjen luistoa = perä luistaa paremmin ) ? Pitääkö toi kitkaperä nyt noilla LS-öljyillä kunnolla ?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ei, muttei hakkaa tasauspyörästöä paskaksikaan. Jos sen kitkalukon pitäs jäkittää safarikuormassa asfaltillakin, niin miksei sitten samointein hitsaa kemppiä?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Jos haluaa että kitkalukko toimii edes hetken ennenkuin kuluu loppuun, ja että se toimii suhteellisen mukavasti niin kyllä ne lisäaineet sinne perään on laitettava.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lukko joko pitää tai sitte sitä ei ole !
Tää on sitten mun oma mielipide , pirettiin siitä taikka ei ...
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Joo, ei kukaan oo väittänykkään kitkalukkoa miksikään lukoksi. Kuhampahan on sellanen alitajuinen wannabe luistonrajoitin.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| "vähän kakstahti oljyä tai diiseli lisäaine..." | JiiPee | Tekniikka & Jutustelu | 38 | 11.09.2009 20:12 |
| HJ:n Kitkalukkon toiminnasta? | NymiS | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.05.2005 14:00 |
| Lukkoperän lisäaine | Yleiset | 3 | 03.02.2004 19:07 | |