Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 22.09.2014, 19:46
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.073
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2x4WD Näytä viesti
Olen ainakin kuvitellut että perustuisi korin/rungon kestävyyteen, jäykkyyteen yms. lujuuksiin.
Joskus kuulin henkilöautopuolella vetomassojen menevän mallisarjan heppoisimman version mukaan vaikka isommalla/vahvemmalla mallisarjan tuotteella olisikin valmistajan antama suurempi vetokyky. Liittyi kai jollain lailla tyyppihyväksyntä kustannuksiin tms. En siis tiedä. Kuulopuheita.
Kyllä ne koneet ja istumapaikatkin vaikuttaa koukkupainoihin. Mut ei niissä mitään loogisuutta aina oo.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PERÄVAUNUN VETOPAINOT? Tekniikka & Jutustelu 74 02.04.2016 16:45
LN46 vetopainot? Rekisterömätön Tekniikka & Jutustelu 2 29.06.2009 08:49
Vetopainot automerkeittäin Arska-tehtaalta Tekniikka & Jutustelu 91 20.09.2008 14:44
Suburbanin vetopainot? mexico Tekniikka & Jutustelu 1 12.12.2005 13:38
Huoltoauton vetopainot. Mikki10 Tekniikka & Jutustelu 3 04.12.2005 20:20


Sivu luotu: 15:52 (GMT +2).