Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.09.2014, 06:59
tatsga tatsga ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.02.11
Sijainti: Vantaa
Viestit: 556
Perusasetus

Kitkalukossahan tuo 20nm on esijännitys ja sitkun alkaa luistamaan, niin lukossa olevat rampit kiristää kytkinpakkaa jollonka lukko pitää enemmän. Esim ratabemmeihin tehdään esijännityksettömiä lukkoja tiukoilla rampeilla(50-100% lukko), jotta olis vesikelillä ajettavia. Tulee herkästi luisupulkka jos on yhtään esijännitystä.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
zj:n etuakselilla loksahtaa apupoika Tekniikka & Jutustelu 8 20.12.2011 11:07
Myyty m:hilu.x 89vm jäykällä etuakselilla hermanni O/M/V Ajoneuvot 28 17.07.2010 21:51
Mikä jumii suikan etuakselilla? riude Tekniikka & Jutustelu 9 27.12.2006 20:08
Daihatsussa etuakselilla panhardi...miksi??? Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 6 24.08.2006 18:48


Sivu luotu: 20:21 (GMT +2).