Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 11.09.2014, 07:52
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.247
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
100% lukko = kemppilukko. Joku hitsannut sen. Tuskin mikään tehtaan alkuperäinen lukko jumittaa mutkassa.
Olisko närttinollan parempi olla hiljaa kuin kirjoitella asioista joista ei tiedä mitään...

Palalukoille (Lockright, Spartan jne) on tyypillistä, että enemmän tai vähemmän paukuttavat käännöksissä, kun tasauspyörästöä ei kuormiteta riittävästi. Sitten kun painetaan kaasua (tai moottorijarrutetaan) niin lukko kytkeytyy 100%:ksi. Saattaa aiheuttaa ns. mielenkiintoisia tilanteita eli lukon kanssa kannattaa opetella ajamaan.

Se kannattaa myös muistaa, että palalukot eivät ole ikuisia vaan kuluvat ajanmittaan ja vaativat huoltoa/uusimista, jos eivät kytkeydy oikein päälle tai lukko hyppii pois päältä.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzuki vitaran pinnapultti Recon Tekniikka & Jutustelu 0 27.06.2008 00:24
M: Suzuki vitaran korjaamokirja offipete O/M/V Muut 2 17.11.2007 08:11
Maastokelpoisuus taulukko Metso Tekniikka & Jutustelu 44 08.11.2007 17:08
Subaru Leone 4WD maastokelpoisuus? Tekniikka & Jutustelu 7 14.03.2005 09:24
M: Suzuki Vitaran rättikatto greensj O/M/V Muut 0 10.06.2004 18:11


Sivu luotu: 07:05 (GMT +2).