Tuo terranon ruiskupumpun (vp44 ja bosch edc15) ohjaus on aika "alkeellinen". Maf tosiaan vaikuttaa aikalailla kaikkeen, kun siinä ei ole erikseen map anturia eikä iat anturia. Turbollakin on normaali paine kello. Vikaherkkiä nuissa on just tuo 1 sylinterin suutin ja maf. Se "naftan/öljyn" haju voi voi myös johtua siitä kun huohottimen kerääjäpalikka on suoraan pakosarjan päällä ja pääsee vuotaa öljyä pakosarjalle. Myös etuperän ja laatikon huohottimet on konehuoneessa silleen että saattaa vetää ilmanvaihdonkautta sisälle. Ja sit aikamonessa on vaihdekepin suojakumit revenny ja öljynkatku tulee varsinkin ikkuna-auki ajaessa. Egr voi tehdä myös oman hajunsa, varsinkin paljon ajetuissa kun huohotin öljyä pääsee imusarjaan. Nuo on vielä senverran alkeellisia että sen voi tukkia ilman vikavaloja ja alipaineletkut voi tulpata. Ja tarkista viel ettei siel ole evry modi, eli pumpun pyöreeseen 7 napaseen liittimeen asennettu vastus 2-3 napojen välille. Koska noissa ei ole erikseen sitä estoa ettei lähtis käyntiin evrymodin kanssa.