![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() juu juuri niitä vääntösauvajousia tarkoitan tolla "pidemmillä" meinasin sitä että oisko sellaisia valmiita vaantösauvajousia jotka korottais noihin alkuperäisiin nähden ilman ikävää kivireki efektiä. Taikka jos on muita ideoita tuon keulan korotukseen ilman tuota kivireki efektiä. Ja pajero on leimassa ja tieliikenne käytössä myös
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ymmärtäisin näin että hakusessa olisi "lullamaisempi" etujousitus. Eli pitäs olla ohkasemmasta matskusta tai kuminauhamaisemmasta ne vääntösauvat. tai joku muu kimmoisa lisäsysteemi.
Mitään apuilmapusseja ei varmaan huvita sinne viritellä? |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Moro, 17mm kannalla auton puolessavälin löytyy vääntösauvvojen kiristys, ei siitä maasturia saa mut noin 5cm pysty ainaki 2 koppasta nostaa ilman mitään muuta. sit ku laittaa pallonivelet ylätukivarren alapuolelle saa jo 7-8cm.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Yläpallot ON kyllä jo valmiiks tukivarren alapuolella...
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Noil vakio vääntösauvoilla saat keulan tasan niin korkeaksi ku tukivarret antaa myöten.. tutkippas ajatuksen kanssa ylätukivarren suhdetta rungosta löytyvään ulosjouston rajoittimeen ja kerro mitä luulet, ohittaako tukivarsi ton stopparin niillä aftermarket sauvoilla?
![]()
__________________
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
#7
|
||||
|
||||
![]()
niin siis noita risukeulasihan ei kovin herkästi saa nostettua ainakaan keulasta, ylätukivarret ku vaihtaa erinlaisiin niin saa pelattua korkeuden kanssa ja sitten taas nuo vääntö sauvat ei sitä kovasti nosta ja jokainenhan ymmärtää sen efektin kun tiukataan tuo sauva tappiin asti niin varmasti on kova ajella ja sama efekti tulee muillakin sauvoilla, calminin sauva muistaakseni joustaa paremmin kuin vakio sauva? se on vähän 1 - 0 nostatko tuota autoa jos nostat niin ajettavuus kärsii ja vetarin kulmat on mitä hienoimmat. jos autoa pitäs nostaa 7cm niin nostaisin mielellään koppaa enkä tuota vääntösauva jousitusta. mutta jos nyt haluat nostaa niin ehdottomasti tunkki alle ja keula ylös, itellä joskus ampu tuon sauvan pulti takaraivoon niin kivasti että 5 tikkiä joutu siihen laittamaan, ja ei tietoa mistä saa pajeroon korottavia alustoja 4x4 partsissa oli joskus jotain.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron korotus? | velmeri83 | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 09.11.2009 20:56 |
Pajeron korotus | Kantonen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.09.2005 19:41 |
pajeron korotus ? | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 14.08.2005 21:34 | |
Pajeron korotus? | Teppo2 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.12.2004 14:44 |
Pajeron korotus ??? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.05.2003 14:35 |