Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 20.08.2014, 11:09
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
No isompaa rengasta,turbo kylkeen, ja syötöt tappiin niin sitte menee alta kympin...
Vaikka vielä ei ole virallista mittausta tehty niin epävirallisen kokemuksen perusteella itsellä nousi kulutus aika reilusti tuon rengasvaihdon seurauksena. Alunperin alla oli siis tuollaiset perus katusliksit kokona 235/65-17. Nyt alla on AT kuvioinen rengas koossa 265/65-17. Meno puolessa huomaa myös että isompien renkaiden myötä ei tahdo lähteä niin hyvin. Pienemmillä renkailla tuo lähti tyhjäkäynnillä aina eteenpäin mateleen todella herkästi. Nyt isommilla renkailla ei tee tuota. Rengaspaineet nostin 3.8 että rullais paremmin.

Eli en voi suositella isompia renkaita jos haluaa säästää polttoainetta Sen sijaan vaihda renkaiksi katusliksit isoilla paineilla. Alkuperäinen rengaskoko on kait 195-15? Joten kapeampaa rengasta vaan alle katukuviolla.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kulutus wuntzikka Tekniikka & Jutustelu 24 19.03.2011 23:23
RJ:n kulutus RJ70 Tekniikka & Jutustelu 2 26.01.2008 19:00
Kulutus kuriin... Reetu Linkit 1 13.09.2007 22:37
LJ:n kulutus Setä Tekniikka & Jutustelu 29 17.05.2005 07:53
Ajonesto & kulutus Firebird Vuosimallit 1984-1996 7 02.06.2004 14:23


Sivu luotu: 06:42 (GMT +2).