![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Koska homma ei edennyt yhtään mihinkään ja kukaan ei oikein selittänyt vaaranvastuuta huollosta tai Elisasta, sekä sitä miten se vie normaalin takuun puhelimelta niin soitin Elisan johtoportaaseen. Selitin siellä kaverille mitä on tapahtunut, mitä olen selvittänyt, mitä huolto on sanonut ja sanoin myös että tämä ei ole Elisan vika vaan umpi surkean huollon mikä vierittää takuukorjauksen Elisan maksettavaksi. Päälikkö hieman ihmetteli miten voidaan vedota johonkin vaaranvastuuseen kun hän ei ollut koskaan kuullutkaan sellaisesta ja jos sellaiseen vedotaan niin pitää tulla asiakkaalle selkeä selostus mitä se tarkoittaa. Tuon soiton jälkeen tuli soitto sitten Elisa Shopitin pääliköltä. Ihmetteli mikä tässä on homman nimi. Sanoin sille että haluan vaan todisteen siitä että näytön rikkoutuminen on mun vika. Tälläistä ei ole esitetty missään välissä. Siinä kun jutustelin shopitin päälikön kanssa niin hänkin alkoi hieman ihmettelemään huollon toimintaa ja sanoi ettei tämä nyt ole ihan mennyt kuten kuuluu. Joten nyt se lähtee jälleen takaisin huoltoon. Ehkä sieltä joku todiste tulee että olen sen sitten rikkonut. Se vaan edelleenkin hajosi keittiön pöydällä ollessaan, joten en tie miten se saadaan näyttämään että olen rikkonut sen. Veikkaan ettei se vieläkään mene takuuseen vaan nyt tulee joku todiste että siinä on osuma jälki. Sit käydäänkin kivat keskustelut kun siinä ei ollut osumajälkiä kun sen huoltoon jätin. Eikä siinä voi olla kuorissa osumajälkeä kun siinä on aina ollut suojakuori. |
|
||||
|
||||
![]()
Täytyisihän laitteesta löytyä jotain ulkoisia merkkejä siitä että se on esim. tiputettu jonka seurauksena näyttä hajonnut. Jos ei puhelimen kuorissa ole selkeitä käytön jälkiä (koloja, isoja naarmuja tjsp.) tai näytön päällä olevassa lasissa/ muovissa halkeamia, niin miten huolto voi todistaa että käyttäjän vika? Jos taas laite on sen näköinen että se on maassa pyörinyt miten sattuu niin ei varmasti saa menemään takuuseen kuin hyvällä tuurilla.
Tuo SCF huolto on kyllä ylipäätään aivan helvetin surkea putiikki. Minulla meni pari vuotta sitten HTC One huoltoon kun laite vain yhtäkkiä meni pimeäksi. Alustava vikadiagnoosi tuli sentään muutamassa päivässä ja siinä todettiin että näytössä vika ja korjausarvio muutama päivä. Kun parin viikon jälkeen ei laitteesta kuulunut vieläkään mitään ja soitin huoltoon, niin sanoivat että jotain muutakin siinä on. Kysyin että milloin laite tulee valmiiksi. Eivät kertoneet. Kysyin että täytyyhän teidän tietää, olette laitetta huoltava firma. Totesivat sitten että max. viikko. Reilu kaksi viikkoa siitä, soitin uudestaan ja sanoin että on teillä helvetin pitkä viikko. Vaadin saada tietää mikä laitteen huollon tilanne on, missä laite on, milloin se tulee, ja jos ei se kohta tule niin minun tulee saada uusi laite. Totesivat että laite on Puolassa. Kun kysyin missä vaiheessa laitteen huolto on, niin eivät osanneet sanoa. Pyysin heitä selvittämään asian. Sanoivat että ei se onnistu. Joutui sitten ääneen ihmettelemään että ette ole kuulleet puhelimesta, faxista tai sähköpostista mobiililaitteita huoltavassa yrityksessä? Piti ihan ärähtää että nyt se vitun puhelin kouraan ja soitto puolaan. Lupasi näin tehdä. Seuraavana päivänä sitten ylläripylläri selvisi, että laitteen emolevy oli rikki, ja varaosaa odotetaan. Puolasta oli kuulemma tämä info annettu jo kolmisen viikkoa aiemmin, ei vain tuo saatanan paskalafka Suomessa sitä osannut kertoa eteenpäin...
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
||||
|
||||
![]()
minulla ei kyllä ole muutakun hyvää sanottavaa tuosta SCF huoltosta.
homma toiminut niin kuin pitääkin. pari kuukautta sitten tuli huollosta kokonaan uusi htc one x kun laturin liitin meni rikki vanhasta, uusi htc meni mykäksi 2vko sitten ja laitoin huoltoon ja eilen tuli postisa uusi htc one(uudempi versio). ei valittamista palvelusta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Laitoin eilen vielä vähän palautetta Sonylle että kannattaa ehkä vähän paremmin valita nämä puhelinta huoltavat firmat jos heidän ammattitaito on tätä luokkaa. Vedotaan olemattomiin asioihin ja evätään takuu ihme kikkailuilla. Vielä kun aina sieltä vastasi eri kaveri..
|
|
||||
|
||||
![]()
Kaverilla oli parisen vuotta sitten muutaman viikon vanha Sony huollossa, johonkin se laite hävisi ja hommassa kesti, sai uuden samanlaisen suoraan Sonylta kun valitti sinne. Lopulta se vanhakin tuli postissa korjattuna, joskus kolme kuukautta myöhemmin
![]()
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
||||
|
||||
![]()
Jossain lehdessä oli et esim ipuhelimessa on joku indikaattori puhelimen sisällä.
Josta näkee onko ollut veden kanssa tekemisissä.