Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 07.08.2014, 22:36
limppa:n Avatar
limppa limppa ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.09.09
Sijainti: Itä-Uusimaa
Viestit: 56
Perusasetus

Just ykköskoppasen pitkän pajeron taka-akseli olis saatavilla. 2,5 td koneella joskus ollut. Tarkkaa tietoa ei enää ole. Auto kauan aikaa sitten mennyt paaliin mutta voimansiirto ja kone säilyi.
Kannattaako koko akseli vaihtaa vai pelkkä murikka? Tietenkin edellyttäen että ovat samanlaiset. Olis varmaan helppoa vain ottaa vetarit sen verran irti että saa vanhan murikan irti ja "uutta" tilalle? Vetarit takas kiinni ja kovaa menoa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan vapari pajeron / l200 imusarja nikodeemus_87 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.08.2014 11:24
Ostetaan pajeron/l200: välijäähy Jouni_S O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 13.01.2013 19:24
L200:seen pajeron perä kaikkeli Tekniikka & Jutustelu 5 20.02.2011 12:49
Myyty Pajeron perät mikas67 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 12.02.2011 09:34
Ostettu Pajeron tai L200 moottori mitzuman O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 15.02.2010 20:35


Sivu luotu: 11:36 (GMT +2).