![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Just ykköskoppasen pitkän pajeron taka-akseli olis saatavilla. 2,5 td koneella joskus ollut. Tarkkaa tietoa ei enää ole. Auto kauan aikaa sitten mennyt paaliin mutta voimansiirto ja kone säilyi.
Kannattaako koko akseli vaihtaa vai pelkkä murikka? Tietenkin edellyttäen että ovat samanlaiset. Olis varmaan helppoa vain ottaa vetarit sen verran irti että saa vanhan murikan irti ja "uutta" tilalle? Vetarit takas kiinni ja kovaa menoa. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan vapari pajeron / l200 imusarja | nikodeemus_87 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.08.2014 11:24 |
| Ostetaan pajeron/l200: välijäähy | Jouni_S | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 13.01.2013 19:24 |
| L200:seen pajeron perä | kaikkeli | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 20.02.2011 12:49 |
| Myyty Pajeron perät | mikas67 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 12.02.2011 09:34 |
| Ostettu Pajeron tai L200 moottori | mitzuman | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 15.02.2010 20:35 |