![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ok varmaankin kelpo korjaus holkitus. Nyt vaan tosiaan se ettei tuollasen 5 rattaan korjaus onnistune holkilla, ei saa siihen osaa ja siinä olikin pikkusen muuta ongelmaa korjata sitäkohtaa. Poorin paksuus melkein sama kuin laakeripinnan, ei saane holkitettua.
Millanenhan riuhtasu muuten tarvitaan että se akseli katkeaa siitä päästä,pooriosan jälkeen että koko 5 rataspaketti tipahtaa irralleen , mikä muuten sen ryhmäpyörästön päittäisvälyksen lukitsee kiinni tuollasessa vaihteistossa? Toisessapäässä on kuula (?)laakeri ja siinä ohut lukkorengas, akselin toisessapäässä se 5 ratas, ja valurautalaipassa siinä läpimeno osassa myös laakerointi, ja ko akseli voi edestakas liikkua siinä melkolailla. Onko tuo päittäin lukitus siis pelkästään sen ohkasen lukkorenkaan varasssa?
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| vaihteiston öljynvaihto | Flugfiske | Chit-Chat | 19 | 15.08.2016 11:27 |
| Myydään T-Maxin vaihteiston päätylevyjä | myllis | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.03.2010 15:24 |
| Vaihteiston sivuääni | yama43 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 04.05.2007 21:07 |
| Vaihteiston välittäminen | Reintsi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.08.2005 23:08 |
| Vaihteiston kannatinpalkki | 4x4_76 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.08.2003 12:43 |