Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo
Ei se välitys niin haittaa, välittää sitten vaikka jakolaatikkoa, jos tuntuu liian nopeelta. Mutta läjän omat ohjeuksen osat ei käy, koska noissa akseleissa ei oo highpinionia, joten murikka tulee raidetangon tielle. BJ:n omilla ohjaushilkkeillä taasen tulee etupuolella ahdasta, ku on tukivarsien päät ja panhardiki pitäs saaha johonkin mahtumaan. Mut mahdollista.
On olemassa sellasia yläpuolen olkavarsia, joilla raidetangon akselin takapuolelle, murikan päälle, mutta en sitten tiedä yhtään, miten mahtuu olemaan öljypohjan kanssa raidetanko sillon.
BTW, päivitystä noihin omiin kommentteihin: RJ:ssä meni aikanaan 6kpl takavälityksiä ja 2kpl etuvälityksiä. Kolme takavetoakselia.
|
Meneehän niitä,ja paljon muutaki,tossa aiemmin ku verrattiin hjn akseleita läjä/hiluksin vastaaviin ni ei oo mulle vieläkään auennu miks ne hojon akselit olis kestävämmät muuten ku välityksen osalta. Kestikö sulla hjn akselit paremmin? jos niin MIKSI?