![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Kun kaatokoloa syvennetään, jää kaatosahaukselle ja vänkärille vähemmän tilaa ja siten myös vähemmän vipuvartta. Vipuvarsi muodostuu saranapuun ja vänkärin runkoa nostavan pisten välille. Kun se mitta pienenee, vähenee vänkärin puuta kääntävä momentti. Jos puun painopiste on kaatosahauksen puolella tai kaadetaan vastatuuleen, niin olen kyllä saanut puun helpommin nurin, kun kaatokolo on matalampi ja vänkärin puolelle jää pidempi vipuvarsi.
__________________
Jukka |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Uusinta hottia patakiilojen tekoon...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#4
|
||||
|
||||
|
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Varmaan jo kymmenen minuuttia riittää siihen ettei se ole enåä vaikeeta. Tuo pätkä oli kuvattu luokkaa kolmannella ropsilla. Niin konekkin on tämän kesän uutuus ja ensimmäinen mikä on ylipäätään kaivuriin asennettu. Eli pioneerityötä siisi....
Koska tänään ei satanu läheskään niin paljon ku eilen niin kävin hieman saha hommissa ja kumma kyllä tilhi oli kokenu ihme parantumisen. Eli työtä vaille se vaan oli.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Hienosti hoitaa näköjään salamakin tuon halkomisen,mut pätkiminen on jääny hiukan vajavaiseks. Hyvää klapipuuta kumminkin.
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
"hiukka" kehittyneempi kone...
__________________
Mouho Motorsport |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Paljon vakuuttavampi on Pilkemasterin perinteinen klapikone, tuo vaikutti vähän hitaalta jos vertaa vaikka evo36 malliin ja puu täytyy olla pienehköä ettei jää halkasun jälkeen liian isoksi. Eihän tuossa tietysti tarvitse lihaksia käyttää ollenkaan.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Turbo topicci | Mappe | Tekniikka & Jutustelu | 165 | 26.09.2016 18:31 |
| Mystinen vika samuraissa | JoniS | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.09.2011 11:26 |
| Rangen mystinen käyntihäiriö | rangemies | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 24.09.2010 12:44 |
| Mystinen ABS-vika | rhm | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.08.2009 19:41 |
| Banaani - mystinen herkku | mikk0 | Cooking & Food | 0 | 16.05.2002 12:54 |