![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No niin. 261 : kkönen rupesi nännättämään ja sammuu tyhjäkäynnillä. Eli onkos se bensaletku ny moro?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Säätänyt ootko tyhjäkänniä? Vaikuttaa siltä, että ei saa bensaa. Tulpan oot varmaan kanssa tutkinut elektronimikroskoopilla tai muuten kattonut? Voi olla ihan tankissa oleva suodatinkin tukossa. Kato noi helpot pois ekaks.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. Viimeksi muokannut Porvoon Hilma : 19.06.2014 18:07 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ihan normi mittari 98:silla millä kaikki muutkin koneet pelaa. Toimii kyllä kierroksilla mutta jättää hieman kierroksia jotka alkaa nousta ja sitten sammuu. Vaan pitää kattoa se sihtikin.
Vika alkoi yht äkkiä joten tuskin mikään säätökään on muuttunu...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Kierrokset nousee - vaikuttaa just siltä kun bensa on loppumassa ja kone käy hetken tosi laihalla...
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Virman Hitatsi teki ihan samaa tankki täynnäkin... Läks huoltoon kun oli takuu vielä voimassa...
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Sahojen sekakäyttäjä
![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Mulla on vaan 4... ![]()
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Oma saha (Stihl 180) toimi kaasuttimen vaihdon jälkeen todella hyvin ja se jäi vajaan ns. suoraan ajosta pari viikkoa sitten. Eilen tankkasin koneen ja aloin vedellä käyntiin. Normisti lähtee kolmannella vedolla käyntiin mutta nyt sai hinkata oikein kunnolla. Lopulta sain käyntiin mutta kävi vaan osittaista joutokäyntiä. Aikani ihmettelin enkä mitään vikaa löytänyt. Sitten ruuvasin H ja L ruuvit kaasarista kiinni ja sitten 1.5 kierrosta auki. Saha lähti käymään ja siten ihan normi kaasarin säätö minkä jälkeen toimi taas kuten pitääkin. Ihme juttu, en ymmärrä miten säädöt voi itsestään muuttua noin. Vai olisko ollut kenties roska kaasarissa ?
__________________
Tumpula Racing Team |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä siellä varmaan oli roska jossakin ja sait sen liikkeelle kaasutinta rassatessa.
Tai sitten tankin sisällä imuletkun päässä oleva suodatinklunssi on jäänyt jotenkin hassuun asentoon ja letku veti alkuun ilmat käynnistäessä? Huskussa 339 on ajoittain ollut outoa "vikaa", kun joskus tuntuu loppuvan bensa hiukan ennen aikojaan. Tankissa on kumminkin ollut ainetta vielä jäljellä, mutta letku on ihme mutkalla ja se klunssi on jossakin muualla kuin tankin alimmassa kohdassa. Sormi mahtuu hyvin korkin reiästä sisään ja kun tökkää klunssin tankin pohjalle, niin pelaa taas monta tankillista kuten pitää.
__________________
Jukka |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Mitäs diagnoosia muuten antaisitte tommoselle aika uudelle Dolmarille olikohan se 4600 mallinen: Aikasemmin oireena oli, että sen sai normaalisti käyntiin ja kävi helvetin hyvin tyhjäkäyntiä ja kierroksilla aina siihen pisteesee asti, kunnes kone lämpeni ja sitte se sammu ku seinään, kuulemma. Nyttemmin saatiin kipinäkin häviämään ja kun nykii käyntiin niin tuntuu että se välillä vähän yrittää potkasta itteään käyntiin, mutta tuloksetta. Ei tuu uudellakaan tulpalla enää havaittavaa kipinää.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Puola oireilee tuolla tavalla ainakin mopoissa, olisko sama homma sahoissa.......
__________________
Tumpula Racing Team |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Venäjän kielen taitajia? | sisua45 | Chit-Chat | 7 | 31.12.2009 15:42 |
Ostetaan Moottorisaha | elhapero | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2009 17:53 |
M:Moottorisaha | SERMAX | O/M/V Muut | 0 | 28.07.2006 15:32 |
O: Moottorisaha | Pauli | O/M/V Muut | 18 | 28.06.2005 05:02 |
O: Moottorisaha | LaaLaa | O/M/V Muut | 0 | 22.08.2003 14:12 |