Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 11.11.2004, 15:29
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Comanchen akseli(t) lojuis tuolla tallin nurkassa, on kuskin puoleinen murikka ja 4.10 välitys, akselin leveys n. 1500mm, high pinion. kiinnostusta?

Muita vaihtoehtoja on projektiisi -81 ja uudemmat Wagoneerin akselit(myös n. 1500mm leveä)
Ford F-150/250 akselit, mutta nämä ovat jo liian leveitä nissanin alle.


Onkos noissa sitte etumurikka kuskinpuolella ja takamurikka keskellä? Välitys on kyllä aika harva...

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Rangen etupyörän `` stub axle`` patrol88 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 26.03.2008 20:06
Gearmaster Portal Axle Jeeper Tekniikka & Jutustelu 2 23.12.2006 20:02
Solid axel swap Datsun kingcap vm-84 _Metal_ Tekniikka & Jutustelu 10 24.11.2005 14:26


Sivu luotu: 22:02 (GMT +2).