![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Täälläkin pihisee kun tankin avaa..., huoh?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
5mm terä ja korkkiin kaksi reikää ekasta kuoresta läpi. Tankin puolelle korkkiin yksi 10mm reikä keskelle. Ei pihise enää ja ei loisku dieseli pitkin kylkeä...
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Sen kuuluu olla paineinen satakympissä... Mutta alipainetta ei saa olla. Letku menee sieltä tankin päältä takaiskun/suodattimen kautta runkopalkkiin, ellei ole joku puuttunut.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Oon noita tankin pihinöitä ihmetelly yhdessä sun toisessa nettikirjoittelussa kun on ollut milloin mitäkin ongelmia. Kun mä en muista yhtään autoa missä ei olisi tankin korkki pihissyt pitemmän siivun jälkeen tankille ajaessa, ja autoja on kuitenkin ollut 70 luvun kaasarivehkeistä Läjän kautta 2000 luvun uutena ostettuihin bensa-autoihin.
Kaikki ne on pihisseet ja hyvin on toimineet.
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi (perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f) wonk.sytes.net/76s/ |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Jos vehkeet on kunnossa ni ei kuulus sihahtaa. Uudemmissa vehkeissä maltillinen alipaine sattaa olla koska järjestelmä on "suljettu" eli periaatteessa imusarjan alipaine saattaa kulkeutua tankkiin asti, mutta nämä vanhemmat diiselivessat ei sais sihahdella. Voit kokeilla juoda limsapullon tyhjäksi imemällä, kyllä se limsan tulo jossainvaiheessa loppuu jos et sinne korvausilmaa päästä...
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Noin pienellä tankilla ei tietty mitää merkittävää sihahdusta pitäis kuulua. Mutta kuorma-autopuolella on kokemusta siitä, että pieni sihahdus kuuluu kaikista vehkeistä, kun aukasee korkin. Ja nykyautoissa sama, tankkiin muodostetaan pieni alipaine siltä varalta, että auto menee katolleen/kylelleen ettei tankki valuta aineita pitkin maisemaa ja ilmaa saastuttavat polttoaineesta haihtuvat myrkyt menee jonkun hienon filtterin läpi.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyota 2LT vs 2LT-II ruiskusuuttimet | H&K | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.11.2010 21:28 |
Ostettu Toyota 2LT tai 2LT-II syöttöpumppu | lorenzo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 07.03.2010 11:35 |
Myydään M: 2lt | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.09.2008 15:24 |
O:Lj.n moottori 2LT tai 2LT II | Micco | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 24.02.2008 14:31 |