Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.05.2014, 22:10
Olma88 Olma88 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.08.13
Sijainti: Uusikaupunki
Viestit: 79
Perusasetus

Nonii nyt on simpukka paikallaan ja tilasin koko sarjan mihin tuli kaikki MUTTA nyt raidetanko ja se toinen varsi menee luvattoman läheltä öljypohjaa jo ihan tasa maalla. Eli öljypohjan ja taidetangon välissä noin 5cm ja pohjaanlyöntikumeihin on se 11cm et mun mielestä se on hiukan huono noin päin ja eikä toi auto ole mitenkään "matala" et ihan kunnon jousi ja kori korotuksilla. Eli mitä nyt neuvoksi?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.05.2014, 23:28
burton:n Avatar
burton burton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.05.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 1.320
Perusasetus

Nosta konetta vähän ylöspäin, samal saa jakistaki nostettua ni saa senki paremmik suojaa. Myöskin öljypohjalle voi rälläkkää ja mikkiä tarjota.
__________________
-BJ-40
-hilux ln110 ex
-Land Cruiser HJ-45 ex
-hilux ln65 ex

http://www.pahama.com
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.05.2014, 23:32
_kekkula_:n Avatar
_kekkula_ _kekkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland
Viestit: 919
Perusasetus

meillä oli samatilanne ja ratkaisin sen muuttamalla öljy pohjaa. 5cm siivun otin pois.
__________________
PäHäMa
MMC
Slck
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.05.2014, 10:31
Olma88 Olma88 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.08.13
Sijainti: Uusikaupunki
Viestit: 79
Perusasetus

Taidan alottaa siitä öljypohjasta ja madaltaa sitä niin paljon kuin mahdollista koneen etuosasta. Koska se on se ongelma kohta, MUTTA mitäs materiaalia se öljypohja on? Ite kun en ole nyt kerenny käymään tallilla tarkastamassa et tarvitaanko alumiinihitsaria?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.05.2014, 11:51
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Paskarautaa se on mut tarviit sä silti hitsaria
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.05.2014, 17:20
Olma88 Olma88 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.08.13
Sijainti: Uusikaupunki
Viestit: 79
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Paskarautaa se on mut tarviit sä silti hitsaria
Todellakin ei oikee puikolla tollasta
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 26.10.2014, 09:12
Olma88 Olma88 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.08.13
Sijainti: Uusikaupunki
Viestit: 79
Perusasetus

nyt on ilmentynyt uus ongelma ohjauksen kanssa. kaks viimistä suunistus kisaa on jäänyt kesken sen takia että vasemman ylälaakerin pinnapultit menee poikki tai mutteri lähtee jenkoineen päivineen. olisko jotai neuvoja miks näin käy? ja lähes joka kera kun kokeilen (15min välein) niin ovat osa löystyneet jo. Alla on ihan vaan 35 kummit et ei se siitä voi johtua. Oikealla pultit pysyy kiinni ilman löystymisiä tai muuta vastaavaa.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 29.10.2014, 07:29
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Hyvä topikki, suunnittelen vastaavaa muutosta LN65 hiluksiin,
onko kartioprikat ehjiä ja niiden päällä normi rikat?
Lukitteella kiinni, tarpeeksi kovaan?

Miten selvitit öljypohja ongelman?
Onko autossasi joku ero, vai onko tuo sama ongelma odotettavissa LN65 öljynpohjan kanssa?
Joutuko letkuja uusimaan vai kävikö LN110 simpukka suoraan olemassa oleviin letkuihin?
Entä ohjausakseli?

Olma kuvat ois kivoja, ohjauksesta ja sen toteutuksesta jos semmosia on, kuvia siis.
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200

Viimeksi muokannut Vilkutin : 29.10.2014 07:31
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 29.10.2014, 08:54
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Olma88 Näytä viesti
nyt on ilmentynyt uus ongelma ohjauksen kanssa. kaks viimistä suunistus kisaa on jäänyt kesken sen takia että vasemman ylälaakerin pinnapultit menee poikki tai mutteri lähtee jenkoineen päivineen. olisko jotai neuvoja miks näin käy? ja lähes joka kera kun kokeilen (15min välein) niin ovat osa löystyneet jo. Alla on ihan vaan 35 kummit et ei se siitä voi johtua. Oikealla pultit pysyy kiinni ilman löystymisiä tai muuta vastaavaa.
Onko se ohjausvarressa kiinni oleva olkatappi tiukka siihen kääntöpään reikään? Oletko koittanu toista kääntöpäätä?
Voiko sisäänjoustossa raidetanko osua johonkin niin että painaa ohjausvartta alaspäin?
Olkatapin laakerit on olleet hyvät ja shimattu suht oikein?
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
hilux, ohjaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Hilux LN 46 / 65 ratigan90 O/M/V Ajoneuvot 2 08.12.2013 20:47
Myydään Hilux ln 46 Akselit ninnunannu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.11.2012 20:04
Myyty Hilux ln-46 osina antti4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 20.08.2009 21:01
Myydään HILUX LN-46 w1llys O/M/V Ajoneuvot 5 26.03.2009 15:10
Myydään Hilux LN-46 & LN-65 osia kivinen O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 12 14.01.2009 16:40


Sivu luotu: 10:53 (GMT +2).