Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 23.05.2014, 17:14
dirtysalami dirtysalami ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 25.01.08
Sijainti: Etelä-Suomi
Perusasetus

Oliko liitoksen uroskartio varmasti JIC/AN vaiko joku muu tuumainen. Niissä voi olla sama kierre, mutta eri kartiokulma, jolloin homma ei toimi.

Vastaa lainaten
Vanha 24.05.2014, 08:19
meroka:n Avatar
meroka meroka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 24.12.10
Sijainti: Loviisa, Suomi
Perusasetus

Mulla löytyy noita AN liittimiä hyllystä(laadukkaita), vähän joka kokoa ja letkuja myös. Ikinä ei ole jäänyt liitos vuotamaan oikeilla AN liittimillä, kiinalaisia en ole edes kokeillut.
Itse olen tykästynyt kevlar letkuihin, paljon mukavempia työskennellä ja paremmin taipuvia kun teräspunosletkut.

Katselin että olet porvoosta, kannattaisi käydä hakemassa porvoon mittaletkusta nuo liittimet niin ei tule rahteja. Heillä myös suhteellisen kattava valikoima laadukkaita liittimiä ja letkuja.
Vanha 24.05.2014, 19:24
jokander jokander ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 16.01.09
Sijainti: Porvoo
Perusasetus

Kiitos tiedosta. Olen mittaletkun "lähes vakioasiakas". Olen huomannut ,että siinä tiskillä on niitä liittimiä , mutta silloin olin jo ehtinyt tilata osat muualta. Varmaan ongelmani johtuvat kokemattomuudestani näiden kanssa. Opiskellaan nyt tämäkin sitten kantapään kautta.
Vastaa lainaten
Vanha 24.05.2014, 19:41
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP

Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jokander Näytä viesti
Kiitos tiedosta. Olen mittaletkun "lähes vakioasiakas". Olen huomannut ,että siinä tiskillä on niitä liittimiä , mutta silloin olin jo ehtinyt tilata osat muualta. Varmaan ongelmani johtuvat kokemattomuudestani näiden kanssa. Opiskellaan nyt tämäkin sitten kantapään kautta.
Useimmiten ovat kaupassa kertoneet miten pitää tuotteiden kanssa toimia... Kannattaa tuoltakin kysästä asennus vinkkiä...
Vastaa lainaten
Vanha 29.05.2014, 02:01
jokander jokander ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 16.01.09
Sijainti: Porvoo
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dirtysalami Näytä viesti
Oliko liitoksen uroskartio varmasti JIC/AN vaiko joku muu tuumainen. Niissä voi olla sama kierre, mutta eri kartiokulma, jolloin homma ei toimi.
Tilasin kaikki osat samasta paikasta, joten oletin , että ovat toisiinsa sopivia. Jahka saan uuden osan tilalle , täytyy putsata kaikki ja sitten koneen pyöräytyksen jälkeen peilillä käydä kaikki läpi , niin jos näkisi mikä sauma vuotaa. Niissä uroskartioiden kiinnityspäässä on o-rengas suodattimen siirtoadapteria vasten ja kävin ne eilen läpi. Ovat litistyneet, mutta ehjiä. Öljysin ne ja kiristin paikalleen. Sitten kiristin vielä kartioita.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
an-liittimet, öljynjäähdytin

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Hullunkierto letkut+liittimet SeppoHovi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 27.11.2017 13:49
Rosvo-liittimet!! J68M Tekniikka & Jutustelu 15 03.09.2013 12:39
Ohuiden piuhojen liittimet Nosferatu Tekniikka & Jutustelu 5 03.02.2013 11:20
Turvatankkien AN-liittimet lintta Chit-Chat 1 29.12.2009 23:17
Arbiin viisaammat liittimet? Repro Tekniikka & Jutustelu 5 19.06.2007 11:40

Sivu luotu: 04:05 (GMT +2).