![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Oliko liitoksen uroskartio varmasti JIC/AN vaiko joku muu tuumainen. Niissä voi olla sama kierre, mutta eri kartiokulma, jolloin homma ei toimi.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla löytyy noita AN liittimiä hyllystä(laadukkaita), vähän joka kokoa ja letkuja myös. Ikinä ei ole jäänyt liitos vuotamaan oikeilla AN liittimillä, kiinalaisia en ole edes kokeillut.
Itse olen tykästynyt kevlar letkuihin, paljon mukavempia työskennellä ja paremmin taipuvia kun teräspunosletkut. Katselin että olet porvoosta, kannattaisi käydä hakemassa porvoon mittaletkusta nuo liittimet niin ei tule rahteja. Heillä myös suhteellisen kattava valikoima laadukkaita liittimiä ja letkuja.
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos tiedosta. Olen mittaletkun "lähes vakioasiakas". Olen huomannut ,että siinä tiskillä on niitä liittimiä , mutta silloin olin jo ehtinyt tilata osat muualta. Varmaan ongelmani johtuvat kokemattomuudestani näiden kanssa. Opiskellaan nyt tämäkin sitten kantapään kautta.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Tilasin kaikki osat samasta paikasta, joten oletin , että ovat toisiinsa sopivia. Jahka saan uuden osan tilalle , täytyy putsata kaikki ja sitten koneen pyöräytyksen jälkeen peilillä käydä kaikki läpi , niin jos näkisi mikä sauma vuotaa. Niissä uroskartioiden kiinnityspäässä on o-rengas suodattimen siirtoadapteria vasten ja kävin ne eilen läpi. Ovat litistyneet, mutta ehjiä. Öljysin ne ja kiristin paikalleen. Sitten kiristin vielä kartioita.
|
![]() |
Luokat |
an-liittimet, öljynjäähdytin |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Hullunkierto letkut+liittimet | SeppoHovi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 27.11.2017 13:49 |
Rosvo-liittimet!! | J68M | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 03.09.2013 12:39 |
Ohuiden piuhojen liittimet | Nosferatu | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.02.2013 11:20 |
Turvatankkien AN-liittimet | lintta | Chit-Chat | 1 | 29.12.2009 23:17 |
Arbiin viisaammat liittimet? | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 19.06.2007 11:40 |