Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.05.2014, 21:48
Jhl Jhl ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 22.10.07
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 363
Perusasetus

Pajero Sport ravistaa käynnistyksessä ja sammutuksessa


Veikkauksia mistä lähteä etsimään ratkaisua?
Ongelma siis seuraavanlainen:
Pajero Sport -06 2.5 ravistaa käynnistyksessä ja sammutuksessa noin puolesta sekunnista pariin sekuntiin.
Muuten ajoltaan ja ääniltään suht koht oireeton. Tyhjäkäynti vaikuttaa tasaiselta, vähistä värinää vaihdekepeissä.

Mielessä käynyt:
Tukikumit, eikö ne oirehtisi muulloinkin
Sammutinsolenoidi maadotushäiriöt, voiko olla, eikö käynnistymishäiriöitä olisi sitten
Hehkut, mutta ravistaa myös sammutettaessa.
Kaksoismassavauhtipyörä, ei kai tässä ole, vain 3.2 did pitäisi olla, L200aan kaupataan kyllä tällaista varaosaa 2.5 yhteyteen...


Viimeksi muokannut Jhl : 14.05.2014 21:55
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.05.2014, 12:51
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 704
Perusasetus

Tuli tuossa eilen mieleen kysymys! Onko kukaan tehny gen1 pajeroon levyjarruja taakse? Millä osilla moinen konversio mahtaa onnistua helpoiten? Eikä tämä nyt tarkoita sitä että heti tänään alkaisin moista tekemään vaan ihan vain puhtaasta mielenkiinnosta alaa kohtaan kyselen jos joskus sattuis innostumaan...
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.05.2014, 22:29
giantti giantti ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.11.11
Sijainti: mustasaari
Viestit: 45
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hautalintu Näytä viesti
Tuli tuossa eilen mieleen kysymys! Onko kukaan tehny gen1 pajeroon levyjarruja taakse? Millä osilla moinen konversio mahtaa onnistua helpoiten? Eikä tämä nyt tarkoita sitä että heti tänään alkaisin moista tekemään vaan ihan vain puhtaasta mielenkiinnosta alaa kohtaan kyselen jos joskus sattuis innostumaan...
V6 ja EXE-varustelluissa tdic-malleissa on levyjarrut takana, ainakin "uudemmissa".
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.05.2014, 07:47
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja giantti Näytä viesti
V6 ja EXE-varustelluissa tdic-malleissa on levyjarrut takana, ainakin "uudemmissa".
Kakkoskorisissa on kaikissa levyt takana, ykköskoppasissa on kaikissa rummut.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.05.2014, 10:45
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 704
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_ Näytä viesti
Kakkoskorisissa on kaikissa levyt takana, ykköskoppasissa on kaikissa rummut.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja giantti Näytä viesti
V6 ja EXE-varustelluissa tdic-malleissa on levyjarrut takana, ainakin "uudemmissa".
Eli äkkiseltään vois olettaa et gen2 osilla sais toteutettua kohtuu vaivalla.. onko nois kakkoskoppasissa käsijarru levyyn vaikuttava vai onko nois se onneton pikku rumpu levyn keskiössä?
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.05.2014, 21:16
Bazeeba Bazeeba ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.01.12
Sijainti: Soini
Viestit: 280
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hautalintu Näytä viesti
Eli äkkiseltään vois olettaa et gen2 osilla sais toteutettua kohtuu vaivalla.. onko nois kakkoskoppasissa käsijarru levyyn vaikuttava vai onko nois se onneton pikku rumpu levyn keskiössä?
Rumpu on.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.05.2014, 20:01
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Onko tuota 2 koppasen bensa pajeron v6 3,5litrasta konetta käytetty missään muissa autoissa? Eli lähinnä uskaltaako tuommosta hankkia, että saako koneeseen mistään osia...?
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
Pajero miehille kysymyksiä Pauli_Antero Tekniikka & Jutustelu 19 05.11.2011 17:06
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2008 10:41
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
Pajero kysymyksiä Juniori83 Tekniikka & Jutustelu 0 28.09.2005 11:20


Sivu luotu: 10:02 (GMT +2).