![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Syksyllä muutettiin ja tää jäi kokonaan huomiotta. Talvella kuitenkin aloin vaihtamaan olkalaakereita jolloin huomasin että hantinpuolen alalaakerin ulkokooli on tulossa kääntökuulasta läpi. Josku pirrasin ton kuulan että sai isommat murkut sopimaan. Päätin vaihtaa koko akseliputken kun casteriakin on tasan nolla. Coilovereitakin tai typpitikkuja tekis kans mieli mutkukaikkimaksaa...tehdään valmiudet mut nyt asennetaan kierteet ja normi iskarit. Lipposelta tuli Trail-Gearin kääntövarret ja ameriikasta kartiokalvain jotta saa kartiot käännettyä. No nää jouduin hylkäämään tilanpuutteen takia joka johtuu auton mataluudesta. Tohon kääntövarren ympäri tulee panta joka pultataan varren alla olevan kotelon läpi. Ei hajuakaan kestääkö miggisauma tossa kattilassa kiinni....tällä rakenteluvauhdilla todennäköisesti ainakin kaks-kolme vuotta tulee pysymään.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? Viimeksi muokannut 88 : 04.05.2014 18:15 |
#2
|
|||
|
|||
![]() Akseliputken vahvike ja kytkentäsylinterin suojus tuli vanhasta akselista. Siinä yläpuolelta kuvattuna.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tuleeko tosta ZF automaatista öljyä ulos jos ottaa jakiksen irti? Laatikot on autossa paikallaan.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? Viimeksi muokannut 88 : 10.06.2014 17:59 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ei tule jos stefat kunnossa...
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ok. Kiitti Kallolle ja H&Klle
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Keväällä tuli hommattua 4.6 alakerta. Myyjän mukaan oli tehnyt painetta. Kone oli ollut remontissa isolla kirkolla jossain koneistamossa. Uudet männät ja laakerit oli laitettu ja lohkosta höylätty siivu pois. Oli tehnyt vieläkin painetta. Ukko tilas itelleen uuden puolimoottorin.
Kolmospytyn männänlaki oli muita hiukan puhtaampi ja ulkoreunalla oli tommosta värjäytymää. Veivin alapäänlaakereissa oli tommoset notulit. Lienevätkö alkuperäisiä vai merkkiä xxxx? Ei kuitenkaan ilmeisesti ole AE tai Clyco/FederalMogul liuskat. Minkähän verran tosta lohkosta tarttis/vois höylätä pois? Männät jää millin lohkon alle. Massa vai pelti tiiviste? Nokaks ryövään vanhasta koneesta sen Typhoon Hurricanen ja 98 tankkiin. MS2 v2.2 jakaa kipinät ja kakut. Kannet ja imusarja+plenumi tulee kans vanhasta koneesta. Serpentiinin jakopää olis kiva jos joltain löytys törkyhalvalla. Saiskohan tän talven aikana kasaan? Nokka olikin DW262 eli Viper Hurricane
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? Viimeksi muokannut 88 : 07.07.2014 21:04 |
#8
|
|||
|
|||
![]() Eipä kuplinu mistään.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kompura? | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 05.08.2013 09:20 |
Myyty KOMPURA | turaaja | O/M/V Muut | 1 | 05.01.2012 20:55 |
Myyty Kompura | H_Nietu | O/M/V Muut | 7 | 21.11.2009 18:58 |
Myydään Kompura | Von Leka | O/M/V Muut | 8 | 23.01.2009 16:42 |
O: Kompura | Repro | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 11.07.2007 18:55 |