Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 24.04.2014, 17:44
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

jos meinaat tosiaan laittaa 10cm pidemmät riiput, ni luultavasti loppuu iskareista vara keslen
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan RR pidemmät iskarit. tapsa4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 26.07.2011 20:30
Ostetaan G mersuun pidemmät iskarit timppa253 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 26.06.2009 23:31
Pidemmät riipukkeet Homer Tekniikka & Jutustelu 4 06.06.2005 09:31
O: pidemmät riipukkeet HJ-61 Cental73 O/M/V Muut 7 25.11.2004 01:47
O:Suzukiin pidemmät riipukkeet ake O/M/V Muut 0 01.03.2004 07:54


Sivu luotu: 18:33 (GMT +2).