![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
||||
|
||||
|
jos meinaat tosiaan laittaa 10cm pidemmät riiput, ni luultavasti loppuu iskareista vara keslen
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan RR pidemmät iskarit. | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 26.07.2011 20:30 |
| Ostetaan G mersuun pidemmät iskarit | timppa253 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 26.06.2009 23:31 |
| Pidemmät riipukkeet | Homer | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.06.2005 09:31 |
| O: pidemmät riipukkeet HJ-61 | Cental73 | O/M/V Muut | 7 | 25.11.2004 01:47 |
| O:Suzukiin pidemmät riipukkeet | ake | O/M/V Muut | 0 | 01.03.2004 07:54 |