![]() |
Pidemmät riipukkeet -> mites iskarit?
Eli fronteraan (lehet takan) jos laitan/oon just laittamassa 5 cm korottavat riipukkeet niin mites noi iskarit, pitääkö vaihtaa, onko suositeltavaa vaihtaa, vai vanhoilla mennään?
Mökillä kun olen en oiken näillä vehkeil pääse kunnolla selailemaan onko aiheesta kuin pal juttui... Kiitos |
jos meinaat tosiaan laittaa 10cm pidemmät riiput, ni luultavasti loppuu iskareista vara keslen
|
Joo sellasset sinne laittelin ja jätin noi vakioiskarit.
Apaut 5 cm iskari pitenee nyt kun nostaa autoa, sillä tultava nyt toimeen. Lumessahan tulla tulee kahlattua eikä mettissä juuri koskaan että jospa se asiansa ajais... Kiitos vastauksesta. |
Nostaa iskarin alapään kiinnikettä ylös sen 5 senttiä, tai yläältä alas, kummin vain helmpompi toteuttaa.
|
Niin minun mielestä jos käyttötarkoitus on että 90% tiellä ja 10% huonolla tiellä niin perse sen sit kertoo ku iskarit on soronoo... Sit rupee miettii mitä laittaa...
|
Joo vähemmän maastossa ajoa, jos nyt katsoo miten tuo toimii.
Talvella lumessa ajoa tasaista pitkin että ei tarvetta siinä sen suurempiin joustoihin. |
Lainaus:
k.o frontera ei ole kokemusta, mutta onko tosiaan "maha" vakiona alempana, kuin akseliputki? Ja tuo riipukkeen 100mm+ korotus kyllä vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin tiellä aika paljon:eek: |
Nii siis taakse taaimmaisiin 100mm lisää pituutta = 50mm korotusta.
Ja tuo on mökkiauto jolla tulee metrejä niukasti, ei ole päivittäisessä käytössä. Kävin kurvaamassa pienen lenkin ja yhtä paska tuo on ajaa kuin ennenkin :) |
Sivu luotu: 00:12 (GMT +2). |