![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Niin no onhan tuo hyrräilly reilusti yli 350tkm jo... Voihan se olla että joutuu jossain vaiheessa 'korjaamaan'
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kauheeta hierontaa ja hipistelyä konehuoneessa eli pakolämpömittarin tarvimat johdot ja metanoliruutan putket vedetty sisälle konttoriin ja vanhoja ylimääräsiä
johtoja ja putkia siivottu pois. Poistuneen etuvinssin vapauttimen tilalle tulee ruutalle kytkin eli kuski päättää millon pumppu saa reagoida ahtoihin ja millon ei. Vanhoja etuvinssin merkkivaloja tulee käytettyä hyödyksi myös eli punainen palaa kun tavara alkaa loppua ruutan säiliöstä ja sininen palaa kun pumppu on kytketty. Ja tarra piilottaa vanhat reiät ![]() Kunhan ruutan tankki tulee niin ei pitäs olla enää iso homma kytkeä toimintaan, samoten pakolämpömittarille on kaikki valmiina kunhan uus mittariteline tulee a-pilariin. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Rahtaripojat ku käväs pihassa tänään tuomassa paketin niin pitihän se vähäks aikaa siirtyä volvoakin laitteleen...
Työkalulaatikosto saapu vihdoin niin eihän sitä malttanu olla kasaamatta ja pulttaamatta paikoilleen pöydän viereen: Tuonne pitää sitten siirtää tässä ku ehtii tallista enimmät pienet varaosat ja varaosanippelit pois tallista tieltä. Eihän tuo vielä mikään MANni ole mutta pikku hiljaa ![]() Samoten kun tuli nuo pneumatiikkanippelitkin niin pitihän se paineilma viritellä Volvoon kans, aiemmin hokasin että tuossa kuskin penkin vieressä on ollu jonkulainen ilmajousien säätö joka on riisuttu pois ja puolihuolimattomasti putket tukittu niin tulppasin ylimääräset paremmin ja syöttöön laitoin pikaliittimen paineilmalle. Hyvin tuli paineita kun auton rykäs käyntiin, saa nähä minkä tason tuotto tuossa sitten on. Jos sitä huomenna taas ehtis käväseen vähän Jeepinkin hommia viimeistelemässä... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Laatikonpanssarin sain tekastua valmiiks tänään, etupään kiinnikkeet tekasin kardaanitunneliin/lattiaan. Eli sekä kuski että vänkärin puolelle
tekasin tollaset läpipultit, M14 jotka hitsattiin lattoihin ja lattiaan kiinni: Ja sitten ite panssariin tuli tekastua tollaset kiinnikkeet, toinen kiertää nätisti kardaanin: Ja noin se sitten istuu nyt alle: Tuo suojaa nyt vaihdelaatikon, moottorin öljypohja pitäs olla akselin takana suojassa ja ainoa mikä on 'näkösällä' on tuo kytkinkoppa, katotaan miten käyp... Ja vielä ku oli kesänen keli ni hammeria pintaan ![]() Jos sitä seuraavaks hoitas nuo tukivarret loppuun.... |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kannattaa olla varovainen tuon pohjapanssarin kanssa - Sinne mahtuu paljon suoturvetta joka syttyy palamaan pakoputken lämmössä. Oma jeeppi pudottelee kekäleitä todella paljon, ja tämä on varsin inhottavaa etenkin metsäpalovaaran aikaan.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kuva valehtelee jonnin verran, tuossa onaika iso väli putken ja panssarin välillä mutta totta puhut, tuo on aina varsinkin suoupotusten jälkeen aika herkkä paikka. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Olipas mukava talli-ilta, korinpään kiinnikkeet ja alatukivarret turasin loppuun ja maalailin ja samalla kuuntelin Kärpät-Tappara peliä
![]() Ja tietenkin vielä parempi voitti ![]() Siinä ne ny olis maalissa: Samoten panssari alakas olleen kuiva: Huomenna jos nuo niputtas paikoilleen niin nekin olis niinku selvä. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Horny Hod Dog, eli kiimainen Hodari | Mojoman | Maasturiprojektit | 19 | 08.12.2012 16:55 |
| XJ Cherokeen tukivarret | P-KR#1 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.08.2009 19:41 |
| xj cherokeen räjäytyskuvat | TEE-5 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.04.2009 22:05 |
| O: xj cherokeen osia | mardu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 07.08.2007 08:29 |
| xj cherokeen korkeus | mardu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 26.02.2007 01:45 |