Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli
Otin kaasarin irti ja purin atomeiksi. Kaikki oli putipuhdasta, ei jälkeäkään liasta, roskista tai sakasta. Puhaltelin kaikkki kanavat paineilmalla. Tankilta kaasarille tuleva letku oli kunnossa, piti paineilman hyvin sisällä. Tankin sisällä oleva letku on vaikeampi tutkia, puhaltelin senkin läpi paineilmaa eikä tankissa ainakaan pörissyt ilma. Kalvo tuntui olevan ihan ok. Varasosia ei vielä ollut hankittuna, eli mitään en vaihtanut.
Mutta ihan samat oireet kuin aikaisemminkin, käy tyhjäkäyntiä hienosti mutta täysillä kierroksilla ei lainkaan, eikä siis kestä kuormaa juurikaan.
Mitähän tuolle vielä voisi tehdä  
|
Samanmoinen vika korjaantu joku vuosi sotten tyristorin vaiholla omaan stihliin, meni kyllä lopussa jo niin pahaksi että ei saanut enään käyntiin ollenkaan. Kylän moottorisahankorjaaja ei mitään muita vikakohteita heittänytkään. Halpahan se osa ei muistaakseni ollu, mutta kuitenkin murto-osa uuden sahan hinnasta. Niin ja vaihdon jälkeen toiminut kyllä hyvin.