![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() D22 kingcappiin vanteet31x10,5 15" bf coodrichileille.. Uusia vanteita katelly.. Minkä speksinen sopisi parhaiten että ei jää liian sisään eikä tule liikaa ulos oiskos joku 8" vanne -20 liikaa ulos???
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on speksit 31:llä 15x6 et +2 ja on just passelit eli kuvio jää sisään kaarien sisään. ja autohan on vm.99 eli on ne muoviset kaaret vielä lisänä
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Rengas koosta ja vanteen ET:stä
Koska aina kysellään miten mahtuu ja mikä vanne ja mikä ET niin tässä omia kokemuksia noista isommista renkaista.
Auto -86 KC, ei korotettu koria, katsastettu 31x10,5x15 renkaille. Normaalisti liikenteessä kakkosautona kokoajan. Allaolevia renkaita kokeiltu - 31x10,5x15 insa turbo sahara (myös hankook dynapro samalla koolla) sekä 7x15 peltivanne 0 ET, jää vain hieman ulos alkuperäisestä lokasuojasta (ei siis levikkeestä). Ei vastaa sisälläkään. Toimii hyvin ajossa. insa kovaääninen. - 31x10,5x15 BF Wranler nastat 7x15 aluvanne -7 ET, kulutuspinta jää noin 15mm ulos peruslokasuojan pellistä. Näistä kokeilluista renkaista paras talvipito... - 32x11,5x15 maxxis buckshot nastat, 7x15 peltivanne ja -44ET, kulutuspinta jää juuri ja juuri 50mm lokasuojalevikemuovin sisään. Piti hieman leikkoa lokasuojaa ja sitä muovikaistaa edestä, jotta mahtu kääntään. Jonnekin vastaa kuitenkin joskus kun joustaa syvälle esim peruuttaessa. Syksyllä piti hyvin kun ei ollut vielä lunta, mutta sitten jäällä ja paljon ajetulla lumisella tiellä luistelee kovasti ja sivuttaispito aivan olematon. 50cm lukihangessa kulki kyllä sitten jotenkin. Nappaan nastat pois ja teen kesärenkaat noista. Vanteen ET -44 aiheuttaa ilmeisesti sen että ohjaus tuntuu levottomammalta kuin noilla toisilla. - 33x12,5x15 insat 8x15 -44 ET, mahtuu alle mutta ei mahdu kääntyyn, ottaa kiinni ohjaamon jalkatilassa koriin. Eri vanne ja/tai korotettuna voisi sopia?
__________________
Nissan King Cab 2wd SD23 -85. ![]() Nissan King Cab 4x4 SD25 -87. ![]() Nissan King Cab 4x4 TD25 -86 (Turbo) ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Morjens, nyt tällänen tyhmä kysymys että mitä eroa on sd ja td koneella?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
öö ? No ne on täysin eri moottoreita
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
ei muuten tarvi kahta äijää kingin lavan nostoon kun tarpeex kyrsiintyy. lavakuomu ja lava alle kahdessa tunnissa pois päältä ja mitään ei hajonnu. risken apuväline metrinen rautaputki.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Passaakohan cabin vetonivelet ykköskoppaseen terranoon? Ja jos, niin onko kranttu sen suhteen, että mikä cab on kyseessä? Terrano 2.7TD, jos sillä on merkitystä. Entäpä onko tietoa, passaako 3 litrasen bensa terranon vetonivelet dieselimalliin? Talvella porsi lopullisesti, vaihtoon menee..
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |