Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.04.2014, 17:45
Nozzz Nozzz ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.08.10
Sijainti: Siikalatva
Viestit: 107
Perusasetus

Täällä tuli kinkäppi hommattua td25 myllyllä. kansipahavi meni ennenkuin kerkesin autoa edes koeajamaan joku karma nuitten pahavien kanssa..
ja ruma ku mikä, lavan kun nakkaisi suosiolla kuikkaan niin vois jonku näkönenki olla
autossa joku kunnollinen korotus sarja, sinisiä osia näky olevan, näky jollain lailla joustavankin
No tarkoitus vaihtaa ld28 keulalle kunhan saa kesäauton ensin ajoon. olikos se nyt niin että menee suoraan tuohon td sarjan lootaan? ainakin startti on samallapuolen entä cedun koneessa alakujaan.
mitsusta jääneet 33" vastaavat insat alle kun näytti olevan hieman sekarengastus ja kuluneet alla. kuvaa en uskalla ees laittaa säikähätte pian sen rumuutta

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.04.2014, 10:40
NiFa1 NiFa1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.04.13
Sijainti: Lumijoki, Suomi
Viestit: 235
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nozzz Näytä viesti
Täällä tuli kinkäppi hommattua td25 myllyllä. kansipahavi meni ennenkuin kerkesin autoa edes koeajamaan joku karma nuitten pahavien kanssa..
ja ruma ku mikä, lavan kun nakkaisi suosiolla kuikkaan niin vois jonku näkönenki olla
autossa joku kunnollinen korotus sarja, sinisiä osia näky olevan, näky jollain lailla joustavankin
No tarkoitus vaihtaa ld28 keulalle kunhan saa kesäauton ensin ajoon. olikos se nyt niin että menee suoraan tuohon td sarjan lootaan? ainakin startti on samallapuolen entä cedun koneessa alakujaan.
mitsusta jääneet 33" vastaavat insat alle kun näytti olevan hieman sekarengastus ja kuluneet alla. kuvaa en uskalla ees laittaa säikähätte pian sen rumuutta
Kuvaa näkyville vaan! Siis väitätkö että sulla on Kingcäppi joka joustaa? Jääkös se TD25 sitten joutilaaksi?
__________________
Jos pyörä ei vedä, se hidastaa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.04.2014, 21:09
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.913
Perusasetus

Minä en ees tiiä miten TD koneesta saa pahvin poltettua
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.04.2014, 06:42
Nozzz Nozzz ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.08.10
Sijainti: Siikalatva
Viestit: 107
Perusasetus

auto oli seissyt talaven jonka jäläkeen ajo 150km vastaan vaihatteleen, käytti jonni aikaa ja sammutti ja nesteitä kentälle
Ei se mitenkään ihmeellisen paljoa jousta, mutta paljon enemmän kuin l200 mitsut mitä ollut,
tulee se td25 ylimääräseksi jossakin vaiheessa. katotaan nyt tekohengitänkö syksyyn asti vai rupianko hetimiten vaihtamaan tuon suorankutosen pellin alle.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.04.2014, 18:28
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nozzz Näytä viesti
Täällä tuli kinkäppi hommattua td25 myllyllä. kansipahavi meni ennenkuin kerkesin autoa edes koeajamaan joku karma nuitten pahavien kanssa..
ja ruma ku mikä, lavan kun nakkaisi suosiolla kuikkaan niin vois jonku näkönenki olla
autossa joku kunnollinen korotus sarja, sinisiä osia näky olevan, näky jollain lailla joustavankin
No tarkoitus vaihtaa ld28 keulalle kunhan saa kesäauton ensin ajoon. olikos se nyt niin että menee suoraan tuohon td sarjan lootaan? ainakin startti on samallapuolen entä cedun koneessa alakujaan.
mitsusta jääneet 33" vastaavat insat alle kun näytti olevan hieman sekarengastus ja kuluneet alla. kuvaa en uskalla ees laittaa säikähätte pian sen rumuutta


Voinhan mää mittailla pulttien välit, kun on Td sarjasta osina tallissa. Ja jossain välissä mahdollisesti sit mitata Z24:sen jaon, kun auton siin vaiheessa et sen saan mitattua helposti.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.04.2014, 19:10
Nozzz Nozzz ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.08.10
Sijainti: Siikalatva
Viestit: 107
Perusasetus

ois kyllä iso apu! kestäähän tuo matkaa ajella tällä hetkellä, paikallaan jos käyttelee niin nostaa paineita, ajosa ei mitään ihme värkki

jääpi tuosta nuo 31x10.5x15 renkaat ja vanteet yli, on nuisa pintaa silti meleko palijo mutta kahta eri merkkistä rengasta alla mangelsin tapasilla.. laitan tuonne myynti osioon myyntiin jos jotakuta kiinnostaapi
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.04.2014, 23:14
Rouveri Rouveri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.03.08
Sijainti: Finland.
Viestit: 438
Perusasetus

D22 kingcappiin vanteet


31x10,5 15" bf coodrichileille.. Uusia vanteita katelly.. Minkä speksinen sopisi parhaiten että ei jää liian sisään eikä tule liikaa ulos oiskos joku 8" vanne -20 liikaa ulos???
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.04.2014, 08:11
Focustiks:n Avatar
Focustiks Focustiks ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.11
Sijainti: Orimattila
Viestit: 45
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouveri Näytä viesti
31x10,5 15" bf coodrichileille.. Uusia vanteita katelly.. Minkä speksinen sopisi parhaiten että ei jää liian sisään eikä tule liikaa ulos oiskos joku 8" vanne -20 liikaa ulos???
Mulla on speksit 31:llä 15x6 et +2 ja on just passelit eli kuvio jää sisään kaarien sisään. ja autohan on vm.99 eli on ne muoviset kaaret vielä lisänä
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 18.04.2014, 11:04
Guffaw:n Avatar
Guffaw Guffaw ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Rovaniemi, Suomi
Viestit: 126
Perusasetus

Rengas koosta ja vanteen ET:stä


Koska aina kysellään miten mahtuu ja mikä vanne ja mikä ET niin tässä omia kokemuksia noista isommista renkaista.
Auto -86 KC, ei korotettu koria, katsastettu 31x10,5x15 renkaille.
Normaalisti liikenteessä kakkosautona kokoajan. Allaolevia renkaita kokeiltu

- 31x10,5x15 insa turbo sahara (myös hankook dynapro samalla koolla) sekä 7x15 peltivanne 0 ET, jää vain hieman ulos alkuperäisestä lokasuojasta (ei siis levikkeestä). Ei vastaa sisälläkään. Toimii hyvin ajossa. insa kovaääninen.

- 31x10,5x15 BF Wranler nastat 7x15 aluvanne -7 ET, kulutuspinta jää noin 15mm ulos peruslokasuojan pellistä. Näistä kokeilluista renkaista paras talvipito...

- 32x11,5x15 maxxis buckshot nastat, 7x15 peltivanne ja -44ET, kulutuspinta jää juuri ja juuri 50mm lokasuojalevikemuovin sisään. Piti hieman leikkoa lokasuojaa ja sitä muovikaistaa edestä, jotta mahtu kääntään. Jonnekin vastaa kuitenkin joskus kun joustaa syvälle esim peruuttaessa. Syksyllä piti hyvin kun ei ollut vielä lunta, mutta sitten jäällä ja paljon ajetulla lumisella tiellä luistelee kovasti ja sivuttaispito aivan olematon. 50cm lukihangessa kulki kyllä sitten jotenkin. Nappaan nastat pois ja teen kesärenkaat noista. Vanteen ET -44 aiheuttaa ilmeisesti sen että ohjaus tuntuu levottomammalta kuin noilla toisilla.

- 33x12,5x15 insat 8x15 -44 ET, mahtuu alle mutta ei mahdu kääntyyn, ottaa kiinni ohjaamon jalkatilassa koriin. Eri vanne ja/tai korotettuna voisi sopia?
__________________
Nissan King Cab 2wd SD23 -85.
Nissan King Cab 4x4 SD25 -87.
Nissan King Cab 4x4 TD25 -86 (Turbo)
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 22.04.2014, 08:12
Tepsude Tepsude ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 22.04.14
Sijainti: Kajaani
Viestit: 1
Perusasetus

Morjens, nyt tällänen tyhmä kysymys että mitä eroa on sd ja td koneella?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 02:37 (GMT +2).