![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Täällä tuli kinkäppi hommattua td25 myllyllä. kansipahavi meni ennenkuin kerkesin autoa edes koeajamaan joku karma nuitten pahavien kanssa..ja ruma ku mikä, lavan kun nakkaisi suosiolla kuikkaan niin vois jonku näkönenki olla ![]() autossa joku kunnollinen korotus sarja, sinisiä osia näky olevan, näky jollain lailla joustavankin ![]() No tarkoitus vaihtaa ld28 keulalle kunhan saa kesäauton ensin ajoon. olikos se nyt niin että menee suoraan tuohon td sarjan lootaan? ainakin startti on samallapuolen entä cedun koneessa alakujaan. mitsusta jääneet 33" vastaavat insat alle kun näytti olevan hieman sekarengastus ja kuluneet alla. kuvaa en uskalla ees laittaa säikähätte pian sen rumuutta
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Siis väitätkö että sulla on Kingcäppi joka joustaa? Jääkös se TD25 sitten joutilaaksi?
__________________
Jos pyörä ei vedä, se hidastaa. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Minä en ees tiiä miten TD koneesta saa pahvin poltettua
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
auto oli seissyt talaven jonka jäläkeen ajo 150km vastaan vaihatteleen, käytti jonni aikaa ja sammutti ja nesteitä kentälle
Ei se mitenkään ihmeellisen paljoa jousta, mutta paljon enemmän kuin l200 mitsut mitä ollut, ![]() tulee se td25 ylimääräseksi jossakin vaiheessa. katotaan nyt tekohengitänkö syksyyn asti vai rupianko hetimiten vaihtamaan tuon suorankutosen pellin alle. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Voinhan mää mittailla pulttien välit, kun on Td sarjasta osina tallissa. Ja jossain välissä mahdollisesti sit mitata Z24:sen jaon, kun auton siin vaiheessa et sen saan mitattua helposti. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
ois kyllä iso apu! kestäähän tuo matkaa ajella tällä hetkellä, paikallaan jos käyttelee niin nostaa paineita, ajosa ei mitään
ihme värkki ![]() jääpi tuosta nuo 31x10.5x15 renkaat ja vanteet yli, on nuisa pintaa silti meleko palijo mutta kahta eri merkkistä rengasta alla mangelsin tapasilla.. laitan tuonne myynti osioon myyntiin jos jotakuta kiinnostaapi |
|
#7
|
|||
|
|||
D22 kingcappiin vanteet
31x10,5 15" bf coodrichileille.. Uusia vanteita katelly.. Minkä speksinen sopisi parhaiten että ei jää liian sisään eikä tule liikaa ulos oiskos joku 8" vanne -20 liikaa ulos???
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Mulla on speksit 31:llä 15x6 et +2 ja on just passelit eli kuvio jää sisään kaarien sisään. ja autohan on vm.99 eli on ne muoviset kaaret vielä lisänä
|
|
#9
|
||||
|
||||
Rengas koosta ja vanteen ET:stä
Koska aina kysellään miten mahtuu ja mikä vanne ja mikä ET niin tässä omia kokemuksia noista isommista renkaista.
Auto -86 KC, ei korotettu koria, katsastettu 31x10,5x15 renkaille. Normaalisti liikenteessä kakkosautona kokoajan. Allaolevia renkaita kokeiltu - 31x10,5x15 insa turbo sahara (myös hankook dynapro samalla koolla) sekä 7x15 peltivanne 0 ET, jää vain hieman ulos alkuperäisestä lokasuojasta (ei siis levikkeestä). Ei vastaa sisälläkään. Toimii hyvin ajossa. insa kovaääninen. - 31x10,5x15 BF Wranler nastat 7x15 aluvanne -7 ET, kulutuspinta jää noin 15mm ulos peruslokasuojan pellistä. Näistä kokeilluista renkaista paras talvipito... - 32x11,5x15 maxxis buckshot nastat, 7x15 peltivanne ja -44ET, kulutuspinta jää juuri ja juuri 50mm lokasuojalevikemuovin sisään. Piti hieman leikkoa lokasuojaa ja sitä muovikaistaa edestä, jotta mahtu kääntään. Jonnekin vastaa kuitenkin joskus kun joustaa syvälle esim peruuttaessa. Syksyllä piti hyvin kun ei ollut vielä lunta, mutta sitten jäällä ja paljon ajetulla lumisella tiellä luistelee kovasti ja sivuttaispito aivan olematon. 50cm lukihangessa kulki kyllä sitten jotenkin. Nappaan nastat pois ja teen kesärenkaat noista. Vanteen ET -44 aiheuttaa ilmeisesti sen että ohjaus tuntuu levottomammalta kuin noilla toisilla. - 33x12,5x15 insat 8x15 -44 ET, mahtuu alle mutta ei mahdu kääntyyn, ottaa kiinni ohjaamon jalkatilassa koriin. Eri vanne ja/tai korotettuna voisi sopia?
__________________
Nissan King Cab 2wd SD23 -85. ![]() Nissan King Cab 4x4 SD25 -87. ![]() Nissan King Cab 4x4 TD25 -86 (Turbo)
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Morjens, nyt tällänen tyhmä kysymys että mitä eroa on sd ja td koneella?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
| Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
| Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
| M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
| M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |