![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Itselläni myös oli samoja oireita, pallonivelet olivat vaan yleisväljät vaikka oli aina hyvin rasvattu. Vaihtelin kaikki nivelet ja ohjausiskarin niin oli jämäkkä ja suuntavakaa heti. Renkaina on 31" täälläkin.
__________________
Hilux 2.4TD + MADzuki 3.0 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Millaisilla vanteilla sulla on 31"set, mikä et, raapiiko kiinni mistään? Jouduitko kirraan vääntösauvoja? Mulla on sama, 170 koppanen, ja tuntuu et mikään rengas-vanne satsi ei meinaa mahtu kolmeykkösistä. Vääntösauvoista kuskinpuolella pultti ja mutsku on ku yhtä puuta, koko paketti pyörii, mut kiristää ei pysty. Eikä kaasuvehkeitä ole saatavilla..
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
31 sopi -20 et.llä olevilla vanteilla, ääriasennossa ja joustossa pikkuisen otti sisälokariin kiinni. Vääntösauvoista auton "korotin" ainoastaan suoraan. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ihan normaalit säädöt alustassa, ei nostettu. ET taitaa olla joku -12 tms. Eikä ota yhtään kiinni, tosin kun saan levikkeet niin sit vaihtuu vanteeksi ET -20
__________________
Hilux 2.4TD + MADzuki 3.0 |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nyt ei ole maastossakaan raapinut kiinni, toki offia en aja mutta noissa normi ja ei normi rymyytyksissä. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ok, kiitokset molemmille, helpottaa taas, saa asioita eteenpäin, kunhan talous sallii
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
LN110 pudottaa kylmänä käynnistäessä vähän aikaa naftaa kuvassa (netistä löytynyt havainnekuva) syöttöpumpusta ympyröidystä kohdasta. Jonkin sortin kiristinhän tuo on ja ilmeisesti tiiviste joka tuosta falskaa.
![]() Onko tuo tiiviste kummoinen homma vaihtaa, tuleeko paljon osia syliin kun tuon avaa? Auton alle konttaamalla tuon saisi avattua ilman että tarvitsee itse pumppua irroittaa. Jos on helppo homma niin mistä noita tiivisteitä kannattaa kysellä? |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Hitto että tossa autossa on erikoinen sähkövika. Eli edelleen jatkuu se valojen sammuttelu mistä tuolla aikaisemminkin itkin. Nyt vika on muuttunut vielä mielenkiintoisemmaksi. Eli aamulla kun on kylmä ei ongelmaa ole. Muttä päivällä kun lämpö nousee ja lähtee taipaleelle, ei tarvi kauaa ajaa kun rupeaa kaikki sisävalot ja parkkivalot ym vilkkumaan sammumaan! Vilkut, jarruvalot ja etulyhdyt jää palamaan.
Kun ns vika tulee esiin ei tarvi kuormitusta juuri kasvattaa kun valot sammuu. Eli riittää jos kytkee vilkut, jarruvalot, pyyhkijät tai mitävaan mika ottaa kuormaa sammuu tuikut?? Kokeiltu on jo laturin huolto, säädin, uudet päämaadoitukset, laturin remmi. Mikään ei auta. Mistä helvetistä osais ruveta tonkimaan?
__________________
Toyota hilux 2.4 td ln 170 -99 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
- RASOR - |
#10
|
|||
|
|||
![]() Ln65 laturi
Tarttis laittaa isompaa laturia ln65 hiluksiin..
Minkä vehkeen laturi vois olla helpoin ja paras laittaa? Dieselkoneella |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Laitoin omaan LN65:een Nissan Vanette Cargon laturin. Jalan ja sähköt sai tehdä uusiksi, mutta nyt ei lopu virta vinssatessa kesken. Toinen vaihtoehto on että laitat tavallisen laturin alkuperäisen kaveriksi.
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
2000 Ln170, mittaristo on kuin joulukuusi. Lataa ~16. Vaihdettu uusi laturi mutta ei vaikutusta enämpääsä et joulukuusi ei loista koko aikaa vaan vilkkuu. Pitää huomenna tutkia ne ohuet johdot onko ehjiä vaikka laturia vaihtaessa silmäilin pikaseltaan. Oisko ideoita mistä muualta vikaa hakea vai pitääkö alkaa kauppaamaan tummille poikiille
|
#13
|
|||
|
|||
![]()
Onkos tuossakin vuosimallissakin ulkoinen lataussäädin? Jos on niin hommaa jostain toimiva mekaaninen lataussäädin ja kokeile sillä? Ja tietty kaikki laturille menevät johdot tarkastukseen. Mittaisin myös virrat päällä kone sammuksissa tuleeko laturin pikku piuhoihin mitä mihinkin napaan.
80 luvun tojotissa on paljon puhuttu joulukuusi efektistä, joka kaiketi johtui paljolti jostain laturin merkkivalon releestä ja sen vikaantumisesta? Mutta se ei kai aiheuta kuitenkaan latausjännitteen karkaamista. Jos valot välkkyy miten sattuu on varmaa jostain joku johdon kuori rikki ja ottaa välillä maihin tai jotain muuta kivaa?
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#14
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#15
|
|||
|
|||
![]()
2006 102hp Hilun kytkin haisee kun kyydissä enempi pöllejä tai möyrii mudassa. Onko kokemusta eri kytkinpaketeista millä kesto / pito normaalia paree?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 8 (0 jäsentä and 8 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 |