![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Pientä puuhastelua ja "system toledo" mTDI löysi itsensä Tölkin konehuoneen täytteeksi Toledossa: ![]() Tölkissä: ![]() Lähti käyntiinkin, kun TDItölkkiguru tuli kertomaan, mitä pitää tehdä. Lantikan pumppu vaatii pientä ropaamista, vetävät kierrokset loppuvat n 3800 r/min kohdalla, juuri siinä missä T3:n kierroslukumittarin vihreä alue päättyy ![]() Kaasuvaijeri oli oikeastaan ainoa ahdistava tekijä, koska meinasi jäädä liian kireäksi vakioreittiä pitkin kulkiessaan. Pitää seuraavaan swappiin varata parempi vaijeri mukaan. Seuraavaan swappiin on jo hommattuna TDI Cordoba, joka on ahkerassa testikäytössä ennen lahtausta.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. Viimeksi muokannut T3Syncro : 08.04.2014 21:18 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Jäikös sulla tommosta sähköistettyä syöttöpumppua ylimääräseks? Voisin varaosiks ostaa jos jäi.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Tavallaan jäi ja uudessa luovuttajassa on sellainen kanssa.
Kunhan nyt selvitän, saako siitä rakennettua seuraavaan koneeseen mTDI-pumpun, vai meneekö se myyntin. Ainakin TDI- koneinen Syncro pitäisi vielä saada noista "pelastuksista" liikenteeseen.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
UPS tuo ensi viikolla engelsmaniasta taas Land Roverin pumpun, joten tuskin minulla on akuuttia tarvetta sille eTDI-pumpulle.
Vajaa kuukausi nyt tullut ajeltua TDI-koneella ja oli vaivan arvoinen homma vaihtaa, yhtään ei ole ikävä entistä esikammioTD:tä, vaikka sekin oli toimiva. Ilman välijäähdytintäkin kulkee ihan erilailla ja parasta on alavääntö, jota ei ollut edellisessä koneessa ollenkaan. Vielä välijäähdyttimen asennus sekä uudemman (MB K24) ahtimen ja suurempien suutinkärkien vaihto, niin tuo alkaa olla toimiva paketti pakun kuljetukseen.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tuli tehtyä pikavisiitti Kajaaniin, eli haettu toinen Syncro Tölkki työn alle.
Hyvin jaksoi vetää ilman välijäähdytintäkin ja 0,75 bar ahdoilla, koko reissun keskikulutus oli just yli 13 l/100 Km. Kaasupoljintuntumalla TDI:lle sopivin vauhti olisi ollut 85-90 Km/h, jolloin kierrokset n 2700-2800 r/min.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
http://www.aircooled.fi/
Tuolta saa nykyään tölkin osia jos on tarvis. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
On tiedossa ja kuulemma laadukasta, eikä mitään halpaa italian kuraa, jota saa itse sovitella ja muokata, jotta saa sopimaan / toimimaan. Toimitusaikojen puolesta kelpaa kuulemma VW-korjaamonkin osatoimittajaksi.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. Viimeksi muokannut T3Syncro : 03.06.2014 19:07 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Syncro Caravelle | koppis | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 12.09.2011 16:05 |
| T3 syncro | Heegi | Linkit | 6 | 11.09.2011 11:55 |
| Myydään vw passat 4x4 syncro tdi -98 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.03.2010 21:46 |
| Myydään G60 Golf Syncro | MBG | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 26.02.2009 10:22 |
| O: Vw Transporter syncro 16" | 2d4wd | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 22.03.2007 16:06 |