Morjens!
Profiilissa on pari kuvaa aurasta, en tiedä onko noista paljon iloa.
Hydraulikoneikossa on integroitu nostosylinteri (Valmistaja Meyer). Tämä tietysti sanelee aika paljon rakenteesta. Hyvänä puolena on että kun aura irroitetaan, autoon ei jää oikeastaan muuta ylimääräistä kuin pieni aurapuskuri ja sähköliitännät. Aurausvalotkin (eivät näy vielä kuvassa)ovat osa auraa eivätkä autoa! Suurin ongelma asennuksessa oli ehkä Defen korkealla oleva runko jonka takia auran rakennetta oli jonkin verran muutettava jotta auran asento tiehen nähden sekä rasitukset auton runkoon sai tasapainoon.
Oheisista osoitteista voi tutustua Amerikan näkemyksiin lumiauroista. Hyvänä puolena näkisin periaatteen että kun aura riisutaan, autoon jää mahdollisimman vähän härpäkkeitä. Valitettavasti kotimaisilla valmistajilla on ollut monasti tapana kopioida rakenne suoraan raskaista aura-autoista, jolloin kiusaksi tulevat matalalla roikkuvat kiinteät aurapuskurit jotka haittaavat tehokkaasti offikäyttöä ja pilaavat? auton ulkonäön.
Ei muuta kuin onnea virityksille ja lumi lentämään!
HoPo
http://www.meyerproducts.com/products/plows1.asp
http://www.fisherplows.com/