Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #21  
Vanha 05.04.2014, 17:33
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.386
Perusasetus

Kun tässä on jo muitakin kuin Toyoja ollutja kuvat on kivoja, niin spämmätään topikkia hieman lisää parilla kuvalla.

Mazdarangerissa EGR-ohjaus tapahtuu tällaisen alipainesolenoidin kautta. EGR:n toiminta estyy ottamalla merkitty liitin irti:



Sitä solenoidista menee letku tällaiseen venttiiliin, johon tulee pakosarjalta kuvassa näkyvä ohut putki vasemmalta. Sokean tiivisteen helpoin paikka lienee kuvaan merkitty liitos tai venttiilin ja imusarjan välinen liitos, mutta venttiilin saa pysymään kiinni myös sen johtoliittimen irroittamalla.

__________________
Jukka
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
D-Max EGR Osaton Tekniikka & Jutustelu 7 10.05.2012 21:41
Myydään EGR-venttiili. Napalukko O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 23.11.2010 01:06
EGR venttili Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 2 12.07.2010 00:13
Jeepin EGR -TIMPPA- Tekniikka & Jutustelu 0 03.06.2008 13:27
EGR:n poisto Mikko Virtanen Tekniikka & Jutustelu 10 28.10.2005 15:15


Sivu luotu: 12:59 (GMT +2).