![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Nyt harmittaa ohuelti. Ajelin Hilmalla ja ihan tässä kotinurkilla oli lapsi tulossa sivutieltä reippaahkoa vauhtia polkupyörällä SUOJATIELLE, epäröi tiensivussa ja vetää pysähtyessään pyörän kanssa sellaista pikku kiemuraa niinkuin kaatuisi. Mulla vauhtia 55. Nopea tilannearvio: lapsi tuuppaa pyöränsä kanssa suojatielle hetkenä minä hyvänsä tai kaatuu siihen. No minä jarrutan, hyvin pysähtyy vaikka on lava täynnä pöllejä.
Hidastan ja lapsi pysähtyy, ei kaadu eikä mitään muutakaan. So far so good. MUTTA. Takanatuleva autolija on liian lähellä tai nukkuu ja jarruttaa sellaisen väistöhätäpaskajarrutuksen. Ei törmää, mutta varmaan pelästyi ihan sikana koska tilanteen jälkeen seurasi pihaan ja ulos tuli rouva todella hellakoukkuna. Kuskikin ihan hiilenä ja moitti mua käsittämättömästä ajosta. Ja mä vaan koetin välttää ajamasta lapsen päälle. VITTU. Minä kun en aja suojatielle pyrkivän lapsen päälle, siinä on ihan turha takanatulijoiden kitistä yhtään mitään. Ihme populaatiota. Jotenkin Hilman peräosan täytyy olla kiihottava kun niin moni haluaa ajaa niin lähellä. ![]() Onneksi ei sattunut mitään, mutta mua harmittaa kun mulle tullaan huutamaan liikennesääntöjen noudattamisesta !
|
|||
|
|||
![]()
Valion purkkiuudistus. Olisivat nyt etes jättäneet sen perinteisen avaustavan vaihtoehdoksi, mutta kun on tiukkaa liimaa molemmissa nurkissa. Miten pihi piimänjuoja saa sen viimeisen tipan heristettyä? Rinnuksille!
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Hilma on ihan liian rauhallinen. Tollasessa tilanteessa pitää palaa käämi ja mennä hyppimään vastustajan tuulilasi paskaks😋
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Edellinen lause samassa pykälässä: suojatietä lähestyvän ajoneuvon kuljettajan on ajettava sellaisella nopeudella, että hän voi tarvittaessa pysäyttää ennen suojatietä. Oikein alkoi minuakin sapettamaan autoilijoiden tunkeminen suojatielle vaikka ei olisi siihen oikeutta! :@
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Vai miten se lapsillekkin opetetaan nykyisin, olet hyvä ja täydellinen, tekosi oli vain tuhma... Vähän vastaavassa tapauksessa töytäisin koululaisen pyörineen nurin ja auton perään törmäs ukko saapilla.. Ite ryntäsin kattomaan miten koulupojalle kävi mut ukko rupes huutamaan et kuka maksaa kuka maksaa ja silitti saabin keulaa ![]() Koululainen oli onneksi ookoo mut saappikuski tarvis hetken päästä ulkopuolista apua et edes löysi rakkaan autonsa... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
kellojen siirto.
|
|
||||
|
||||
![]()
Olin kans unohtanut koko projektin... Aamusta seiskalta pystyyn, ni vasta jonkin ajan päästä hokasin puhelimesta, et kello olikin jo yli kasi...
![]() ![]()
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
|
||||
|
||||
![]()
Perkele myöhästyin töistä tänä aamuna tuon kellon siirtelyntakia.
|
||||
|
||||
![]()
tuo massamyynti palstalla, myydään hirvee määrä kamaa, jokainen eri topikissa ja upataan niitä tasan neljän päivän välein. (Vain jotta sääntö täyttyisi)
Kun käyttää tuota uudet viestit toimintoa , niin tulee vain näitä myynti ilmoja sivu täyteen, dam it. Minun puolesta joutaisi poistaa tuo uppaus mahdollisuus ilmoista. Jos ostajaa kiinnostaa, löytää nuo hilut haullakin. Tai no sanotaan minimi kuukauden välein. Ja isommin offroadiin kuulumattomat vois myydä jossain muualla. No vähän helpotti... ![]() ![]()
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) Viimeksi muokannut ZeiZei : 30.03.2014 20:42 |
|
||||
|
||||
![]()
Tai jos on paljon tavaraa niin samaan viestiketjuun eikä joka mutterille omaa topiccia.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
a4 saasta, joka tunkee postilaatikkoon. vois nuo perkeleen mainokset edes olla poltettavaa mallia. ja 4 kertaa viikossa tarjotaan jotain lehteä huippu edullisesti vain lehden tekemisen hinnalla.
|
|
||||
|
||||
![]()
Yhdellä työkaverilla lähti käsi sorvin pakan mukaan.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Muiden autoista kiinnostuneet nipit.
|
|
||||
|
||||
![]()
Repes !!!!!!!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
![]()
Eikös se niin mennyt, että 'sellainen lemmikki kuin omistajansakin'? Jepjep, nyt meillä molemmilla on tikkejä ja molemmilla avohaava, joka ei ota parantuakseen.
Greaaaaat. I feel you, my dear dog, I feel you...
|
||||
|
||||
![]()
Voihan helvetti! Saivatko pelastettua lasaretissa vai... kattelin googlen kuvahaulla kuvia vahingoista ja rupes ajattelemaan uudella tavalla sitäkin konetta... toipumisia kaverilles!!
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tuli uutta tietoa ja kyllä net suurella todennäkösyydellä toimivan käden saa.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kesäharjottelijat (alaikäiset) sorvaili joskus työmaalla keskenään sorvikopissa, olen nähnyt noita onnettomuusvideoita ja oli pakko sanoa työnjohtajalle että en antaisi lupaa moiseen.
Seuraavaksi kuulin että sorvi oli pois käytöstä, onneksi oli vain ajanut terän pakkaa päin. Henki on höllässä pakan mukana pyöriessä.
|
|||
|
|||
![]()
Unohdin vtu maksaa mätkyjen toisen osan....
raskasta...taas perseruvella tiliäpaikkaamaan... Ja kun verottaja ei vie niin mukulat ja puoliso vie sitten... Annan toisten mä talletella suuret seteli.... Ja laadin huolellisemman verolapun tänävuonna jotta vähennykset osuukohdalleen |
|
||||
|
||||
![]()
Illalla yhtäkkiä alkanut kuume. Alkuyö meni sit horkassa, loppuyö muuten vaan tuskaisena. Mikä lie basilli iski.
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Toivottavasti ei, en ole kyllä kovinkaan herkkä sairastumaan näihin virusperäisiin sairauksiin mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa | mäksä | Chit-Chat | 1390 | 15.01.2022 19:25 |
Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 | sampolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 11.02.2014 13:39 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |