![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
kellojen siirto.
|
|
|
||||
|
||||
|
Olin kans unohtanut koko projektin... Aamusta seiskalta pystyyn, ni vasta jonkin ajan päästä hokasin puhelimesta, et kello olikin jo yli kasi...
No, onneks ei oo tänään kiire mihinkään...
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
|
|
||||
|
||||
|
Perkele myöhästyin töistä tänä aamuna tuon kellon siirtelyntakia.
|
||||
|
||||
|
tuo massamyynti palstalla, myydään hirvee määrä kamaa, jokainen eri topikissa ja upataan niitä tasan neljän päivän välein. (Vain jotta sääntö täyttyisi)
Kun käyttää tuota uudet viestit toimintoa , niin tulee vain näitä myynti ilmoja sivu täyteen, dam it. Minun puolesta joutaisi poistaa tuo uppaus mahdollisuus ilmoista. Jos ostajaa kiinnostaa, löytää nuo hilut haullakin. Tai no sanotaan minimi kuukauden välein. Ja isommin offroadiin kuulumattomat vois myydä jossain muualla. No vähän helpotti... vaikka olenkin ainoa jota häiritsee
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) Viimeksi muokannut ZeiZei : 30.03.2014 20:42 |
|
|
||||
|
||||
|
Tai jos on paljon tavaraa niin samaan viestiketjuun eikä joka mutterille omaa topiccia.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
a4 saasta, joka tunkee postilaatikkoon. vois nuo perkeleen mainokset edes olla poltettavaa mallia. ja 4 kertaa viikossa tarjotaan jotain lehteä huippu edullisesti vain lehden tekemisen hinnalla.
|
|
|
||||
|
||||
|
Yhdellä työkaverilla lähti käsi sorvin pakan mukaan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Muiden autoista kiinnostuneet nipit.
|
|
|
||||
|
||||
|
Voihan helvetti! Saivatko pelastettua lasaretissa vai... kattelin googlen kuvahaulla kuvia vahingoista ja rupes ajattelemaan uudella tavalla sitäkin konetta... toipumisia kaverilles!!
|
||||
|
||||
|
Tänään tuli uutta tietoa ja kyllä net suurella todennäkösyydellä toimivan käden saa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Kesäharjottelijat (alaikäiset) sorvaili joskus työmaalla keskenään sorvikopissa, olen nähnyt noita onnettomuusvideoita ja oli pakko sanoa työnjohtajalle että en antaisi lupaa moiseen.
Seuraavaksi kuulin että sorvi oli pois käytöstä, onneksi oli vain ajanut terän pakkaa päin. Henki on höllässä pakan mukana pyöriessä.
|
||||
|
||||
|
Ai saatana erehdyin kans googlettamaan, hyijje. Just lähdös kunnioittamaan sorvia iltavuoroon.
|
|
|
|||
|
|||
|
se, että kun olet jollain töissä missä vaihtuvuus suuri. niin nyt sitten kun on itse pois sieltä (kun ei aina ymmärtänyt sitä ihmeellistä tapaa toimia) ja yrittää työllistää jossain itsensä, niin ei oikein kelpaa minnekkään 150km säteellä. kun on saanut tämän kyseisen firman "leiman"...
olisinpa ollut viisaampi vuosi sitten ja jättänyt työtarjouksen väliin...
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa | mäksä | Chit-Chat | 1390 | 15.01.2022 19:25 |
| Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 | sampolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 11.02.2014 13:39 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |