Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 29.03.2014, 06:46
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Itsellä t5 portteri(axd kone) ajettu 140tkm, ohjelmoinnissa kävi toissaviikolla, 10mm mustaa mönjää egr:tä eteenpäin imusarjalle. Nyt on egr ohjelmoitu pois ja tehoakin 100nm ja 40hv lisää
Huomaa hitaampana lämpiämisenä mutta 5kw webasto tasaa ongelmaa, kulutus nousee hiukan mutta ennemmin niin kuin tukkia imusarjaa.

Aiemmin oli 2.0 d4d ravi, jonka egr oli aivan puhdas, juuri ja juuri sormeen jäi nokea, tulppausta kokeilin. Ei riittäny lämpeämiseen enää talvella. Ja kulutus oli sen mukainen.

Portterin imusarja pitää putsata joku viikonloppu kun viitseliäisyyttä on, nimittäin helvetinmoine purku kyseisen homman takia. Samaöa vaihtaa hehkut ja suuttimien tiivistesatsit kun silloin tällöin oireilee käyntiinlähtiessä.

Niin ja se pesu. Kuumavesi pesuri. Tai sitten jotain uuninpuhdistusainetta ja normi pesuria. Toimii
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
D-Max EGR Osaton Tekniikka & Jutustelu 7 10.05.2012 21:41
Myydään EGR-venttiili. Napalukko O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 23.11.2010 01:06
EGR venttili Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 2 12.07.2010 00:13
Jeepin EGR -TIMPPA- Tekniikka & Jutustelu 0 03.06.2008 13:27
EGR:n poisto Mikko Virtanen Tekniikka & Jutustelu 10 28.10.2005 15:15


Sivu luotu: 18:11 (GMT +2).