![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kertokaas mullekkin vähän tarkemmin kun mulla on hj60 vm81 ja olisi tarkotus turbottaa se.. mulla on siihen 61 turbosatsi ja pakosarja.. mitä kaikkia kannattaa ottaa huomioon ja missä kaikkialla voi tulla virheitä nimimerkillä "ekaa kertaa turbottamassa" ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
kahlaa tuo bemaripojun kirjoitukset asiasta läpi niin ihan helpoimmalla selviää. nimimerkki niin itse tein ja helpoimmalla pääsi
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
eikait sitä kummepaa ku et pakosarja kiini se käy heittämällä ja öljyn paluu turbolta minä laittoin öljypohjan sivuun tein siihen kylkeen reijän ja hitsasin putkenpätkän.sit turbolle öljyn tulo tuolta öljykellon kautta. käy paikallisesta kone liikkeestä hakee siihen vaikka y-haara tai t-haara jolla saat kellon kans kiini. se kello sijaitsee siinä startin yläpuolella ja kierre taisi olla 1/8.. ja sit viimeseksi syöttöä vain lisää ja itsellä on jo toiminut reilu vuoden ongelmitta.tuleeko sulle välijäähdytin? itse laittoin välijäähdyttimen ja siihen kaasuläppää ennen laittoin dumpin vähän pelastamaan just tuota kalvoa ja läppää. hyvä avara putkisto niin ei ahista ainakaan siitä.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ja se huohotin imupuolelle eikä painepuolelle tai lentää stefat hitoille.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Miullon tuossa korpivaaraturbossa vedetty huohotus auton alle. Ei oo imu- ja ahtoputkistot aivan täynnä öljyröppöä, mukavampi tehä remonttia...
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
jos laittaa sen huohotuksen imupuolelle, niin vähentää koneen öljyvuotoja ulospäin, ja coolerin pohjaan 2-3mm reikä ettei sinne keräänny öljyä...
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Vesileikeissä ajettava kaasupohjassa, ettei imase vettä koneeseen tai vahingossa sammu?
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
minulla oli huohotus rungon sisään . ei tiennyt kummasta tulee savua enemmän... rungosta vai pakoputkesta
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
kaippa se tyhjäkäynnilläki sen verran paineistaa, ettei vedä vettä keuhkoon. tai voihan sen tehdä kuten tossa avensiksen alkuperäsessä coolerissa et menee pikku putki turbonimuletkuun...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ:n turbotus | lazze1 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.12.2009 22:40 |
HJ-60 turbotus | Nerd-O | Maasturiprojektit | 64 | 17.03.2009 18:14 |
bj:n turbotus | lazze1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.08.2008 21:06 |
l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |
Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |