![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Paljon, tai lähinnä tuon konimäärän hakeminen sieltä koneesta. Voimansiirto kytkimen jälkeen on melko kestävää jo vakiona noissa.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mutta kyllä jopa 5-pyttyisistä saadaan aika "äkäsiä" kun "rovi" on tarpeeksi pieni.... alkaa turvavyö ottamaan vastaan "rauhallisessa" vaihdossa, ainakin minulla, kun en huomannut varautua.... |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Varmaan tuo vajaa 1000hv maksaa PALJON joka vehkeeseen. tuosta löytyy about 230? hepoa vakiona ja veikkaan että ahdin,suutin,putki,ohjelma päivityksillä saisi jo ihan rivakan vehkeen ja eurojakaan ei olisi mahdottomia kulunut. Lähtökohtiahan löytyy varmasti 1000 mutta itteä kiehtoo tuo neliveto ja vitoskone. ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Pudjetti pelinä kaverilla oli 10v? sitten korivaihto munakadetti. perus 3d 1.6s lähtökohtana ja 2.0 16v gsi tekniikka. 156hv vakiona ja kevyt koppa. Nokkapyörät,powercap,putkisto ja mite lie muuta pientä oli siinä ja about 17x hepoa penkistä. Radalla oli hauska kikotin. Vehjettä rääkkäsi 3 eli kaverusta vuorollaan ja monta vuotta. Kesti ja kesti ja kesti. Noita taitaa saada tonnilla jo kohtalaisia..
Viimeksi muokannut hitoy : 27.03.2014 16:01 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
350-400 kaakkia on vielä "halpoja" ja riittänee muun liikenteen mukana pysymiseen...talvella jopa enempään. ![]()
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Paras hp/€ suhde on jollain sadan hepan sadan euron autolla, tonnilla ei kuitenkaan saa tuhatta heppaa.
Toi buikki olikin todella hyvän näköinen, aika tyyriitä tosin..
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Joko on tehovehje hommattu?
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Toyota 2JZ:lla tai joku Nissanin uudempi ahdettu takaveto.
![]()
__________________
Toyota RJ70 -89 Toyota HDJ80 -92 - Eastcoast Offroad ry - |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Joo, tuli hommattua. Vähän speksejä: 2-paikkainen urheilumalli, 6,6L, turbo, alunperin 204hv. Tästä ruvetaan sitten ottamaan woimaa pihalle. :P
Laittelen kuvia, kuhan saan työn alle. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vaihtoehtoinen ratkaisu SOAn tilalle? | Yere | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 22.10.2012 10:20 |
Tässä ratkaisu EU-takauksiin. | H_Nietu | Chit-Chat | 15 | 11.03.2011 17:48 |
Patrollin alusta ratkaisu | Masai | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 06.03.2006 14:17 |
Halvin vinssi ratkaisu? | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 06.03.2005 20:30 | |
Koulukiusaamisongelman ratkaisu! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 16:04 |