![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() mä vetäisin t-haaralta konehuoneen puolelle tuon jarruletkun...eikä tukivartta pitkin.. fiksulta kyl muuten näyttää ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
löytyy niitä ku käy perkkaan varaosahyllyjä...hitto ku ei muista minkä kikottimen toi mun on..se on muistaakseni 50cm pitkä...ei oo vielä kardaanin ympärille kiertyny..toki ei mulla noin paljo joustakkaa ku sulla mut siinä on kyl varaakin vielä max joustoissa..
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
jep..testaamallahan ne asiat selviää
|
|||
|
|||
![]()
Niio, eihän se oo sen kummempi ku tehä uusiksi jos menee vituiksi
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mitenhän noi lemmarit kestää.. Itellä ainakin tukivarret täynnä syviänaarmuja kun on vedelty pitkin kiviä..
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja apeki tekee vielä jarruletkuja mittojen mukaan...
http://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa...a=2&w=1&last=1
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mulla meni arbin letku hytikkaletkun sisässä just noin ja hyvä oli. Lemmareilla oli kiinni ja hyvin pysy.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
TO8-3013 yleisjarruletku eteen tai taakse kun tarvitaan pitkä 660mm, 23,80€, tuo on kyllä yli puoli metriä... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hommaat teräspunos letkua. Saat niin pitkän kun haluat. Ostin aikoinaan goodridgen letkua Euroracingiltä josta sain letkun ja liittimet erikseen. Makso muistaakseni 70€ silloin. Se letku siinä ei maksanu paljoo mitää mut ne helmiliittimet oli aika kalliit. Ei oo vaikee homma laittaa liittimiä letkuihin.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Kyllä tuossa mitä sommittelin niin semmonen letku konehuoneesta akseliin hierois melko moneen paikkaan väkisellä, ja vaikea ois mitottaakkaan tallissa ku ei saa kunnon ristiriipuntatilannetta |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Toyota HJ61 taka ja HDJ etu murikat+muuta toyota akseli ryönää... | Maajussi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 23.04.2013 08:57 |
Myydään Toyota corona MKII,Toyota FJ,Toyota crown virranjakaja | Castrol | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.01.2013 21:48 |
Myydään / Vaihdetaan muutama ylimääräinen auto kaupan. toyota,toyota,renault ja taas toyota | Jumppis | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 29.06.2011 13:17 |
Myyty Toyota 1.6 4A-F tekniikka=>1.3? esim.Toyota 1.3 12V | MiKo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.03.2010 11:46 |
Myydään / Vaihdetaan Toyota Landcruiser HJ61 -88 (vaihto mahdollista Toyota 4Runneriin) | Jooseppi | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.03.2009 21:07 |