![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() siitä me ollaan tehty engconiin jotain tappeja ja sitten jos hyvän haluaa, niin miten ois expander tappi? väljät pois vai miten se meni...
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Holkit näyttää olevan ihan hyvässä kunnossa ja reikä pyöreä. Uusi tappi vaan ylikokoon. Liekkö tyvitaittovehkeissä taitontappi jotenkin kovemmalla kuormalla kun syö ylemmän holkin kohdalta aika paljon rajummin kun alemman vaikka rasvasta on jo ylitarjontaa?
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ainakin pronssiheloihin painuu tapista irronnutta ainetta joka syö nopeasti uuden tapin.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Expander-tappi. Kyllä ne ruotsalaiset osaa, pakko se vaan on myöntää. Metsätyö Oy myy, löytyy varmaankin ihan hyllytavarana.
Mm. me käytämme nykyisin ensiasennustappeina Expandereita, eli niitä laitetaan meidän tuotteisiin muutama tuhat kappaletta vuodessa. Ei ongelmia. Suosittelen. Mitään kovakromattua sylinterinvartta ei kannata käyttää kuin ihan väliaikaisesti, ei kestä jos sillä töitä tehdään aktiivisesti. Viimeksi muokannut Tuomo : 17.03.2014 11:37 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Jep, ainakin kannattavan hinnoittelun...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Siitä löytyy varmaan monta esimerkkiä kuinka pitkäikäistä liiketoiminta on jos tappiolla myydään?
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
oli tai ei, mutta kyllä se on hyvä tappi. sylinterinvartta laiteltu perälaudan tapeiksi, engconin saksien tapeiksi...
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Hyvä laatu maksaa. Ja todistetusti paska laatu voi maksaa saman verran kuin hyväkin laatu.
Hinnaltaan ruotsalaiset on varsin kilpailukykyisiä verrattuna suomalaiseen "laatutuotteeseen", on nimittäin kokemusta. Erona vaan se että suomalaisen, arvostetun konepajan tekemä koneen tappi näyttää ja tuntuu autotallisorvarin tekemältä. Pinnan laatu luokkaa kynsiviila ja karkaisukin on sinnepäin kovuuksien puolesta. Se hinnan kysyminen tuskin maksaa mitään sieltä Metsätyöltä, ei kait ne sentäs ihan niin ahneita ole... Minkä merkkinen ja mallinen on topikin aloittajan kone? Paljon tunteja? |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Kone on enemmän jo kotikäytössä oleva takeuchi tb15. Tuskin tällä vehkeellä suuria urakoita tehdään mutta pienempään hommaan soiva peli. Suurin väljä löytyy tuosta tyven nivelestä, jonka ajattelin saada ensi suveksi ainakin pienemmäksi. Vaikuttaa tämän illan mittausten perusteella että nivelen ylempi holkki no noin 0,4mm väljempi, mutta kumpikin holkki on pyöreä ja muuten ehjä. Kai sinne on vaan uutta tappia survottava. Entinen näyttää olevan kovuudeltaan kutakuinkin sylinterivarren luokkaa ja lienee alkuperäinen.
Expander ei taida tässä oikein toimia kun väljä ei ole tapin päissä vaan keskellä tappia. Vai onko noita muitakin versioita kuin Metsätyön kotisivuilla? Viimeksi muokannut Samppa79 : 17.03.2014 21:26 |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Lenkki-tappi iskarit (Dodge) | Pohjakosketus | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 09.07.2012 19:42 |
Ostetaan pitkät iskarit tappi tappi päillä | timbe | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 12.12.2011 21:30 |
Ostetaan pitkät iskarit tappi tappi päillä | timbe | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.11.2011 00:27 |
pajeron taka oven sarana tappi? | jamppa.w | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 22.02.2007 14:37 |
suikan bensa pumpun tappi | O/M/V Muut | 0 | 19.07.2005 19:23 |