![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
#2
|
||||
|
||||
![]()
siirrä kytkinsylinteri, siihen saa tehdä nivel, vaijeri tai tankohässäkän... tai sähkösen jarrutehostimen pöllit jostain abs autosta
Viimeksi muokannut Rytari : 12.03.2014 00:24 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
pistä jarrunesteellä ohjattu tehostin, sen voi laittaa vaikka peräkonttiin ja näitähän löytyy kaikista pohtaali volvoista.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ja isosta kasasta fiiatin(/iveco) pakuluokkaa vähän raskaampia tekeleitä ynnä jostain vanhoista mosseista.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#5
|
||||
|
||||
![]()
ajattelin kokeilla hj60 pääsylinterillä ilman tehostajaa
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei tarvi tehostajaa jos pystyt muokkaamaan pääsylinterin varren kiinnityskohtaa jarrupolkimessa.
Aina vaan ei tuo onnistu kun polkimen liikematkakin kasvaa samalla. Esim. 6:1 on ilmeisesti aika toimiva ilman tehostinta. ![]()
__________________
www.classicjeepparts.com |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Katson jos saisin apinoitua w124 mersun kytkinpolkimesta tutun jousitoimisen tehostimen
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Itsellä kokemusta 60-luvun GM:n jarruista. Eturummut vaihtui levyihin. Myös pääsylinteri piti vaihtaa, koska vanhan "tuotto" ei riittänyt levyjarrujen satuloiden isompiin mäntiin. Myös se aikaisemmin mainittu "jäännöspaineventtiili"(erillinen osa pääsylinterin alla) piti poistaa ,koska se jätti etujarrut laahaamaan.
Kokeilisin pelkällä hiluxin pääsylinterillä ja jättäisin tehostajan pois jos tilaa ei kerta ole. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Explorer tai Cherokee kokonaiset rumpujarrut | altraditional | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 30.04.2013 17:25 |
BJ, B moottori turbolla ja rumpujarrut edessä? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 09.11.2010 20:46 |
M: BJ rumpujarrut | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 16.06.2007 02:45 |
Rumpujarrut on persiistä | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 21.03.2005 21:51 |