Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #40  
Vanha 10.03.2014, 20:54
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja saaman Näytä viesti
Aika hazardia ainakin manuaaliin tottuneen lähteä äkkiseltään jarruttelemaan vasemmalla. ja eikö se oo ihan lepposinta kun antaa sen vasemman jalan levätä ja hoitelee oikealla vuoron perään ne polkimien polkaisut?
Kai se on tottumis kysymys. Ite oon kuiteki ajanu suurimman osan ajoistani automaatilla, ja metässä tuo on just paras tapa ajaa Kyl sen kahesta kertaa oppi ettei runnota vasemmalla jarrua, 72 vuotinen Dodge D150 joka kulman rummuilla pysähty aika äkäseen.
Ei kuitenkaa tuota ongelmia ajaa manuaalilla, tai automaattivaihteisella oikealla kuorma-autolla (ainakaa Scaniassa ei voi jarruttaa vasemmalla ku ohjauspylväs on tiellä, kuten taitaa kyl olla kaikissa muissakin). Kyl nuo jalat tunnistaa kulloisenki ajokin. Yleensä
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96

Viimeksi muokannut HeikkiH : 10.03.2014 20:56
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kevyt K-A:n koukkupainot? SamiN Chit-Chat 6 09.12.2013 12:07
Myyty Iveco kevyt k-a tare O/M/V Ajoneuvot 0 11.10.2009 18:24
Myyty Iveco kevyt k-a tare O/M/V Ajoneuvot 1 24.08.2009 14:33
M:kevyt k-a:n lava Humu O/M/V Muut 2 18.03.2006 11:12


Sivu luotu: 01:29 (GMT +2).